آیا سرمایه گذاران صنعتی آماده ساخت 10 هزار و 500 مگاوات برق هستند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


طبق گزارش ها خبرگزاری مهر طبق گفته وزارت سکوت، سعید زرندی در مورد همکاری وزارت سکوت وی برای تأمین بخشی از برق کشور اظهار داشت: “با توجه به ظرفیتی که در بخش صنعتی برای انجام این کار وجود دارد و پس از مذاکره با مقامات وزارت نیرو برای کمک به بخش صنعتی کشور در تولید پایدار برق و آمادگی وزارت سکوت این در نامه ای به معاون وزیر انرژی در امور برق و انرژی برای سرمایه گذاری در بخش برق در قالب یک طرح مقاومت اقتصادی با شرکت های برتر اعلام شد.

وی اظهار داشت: تأمین برق مطمئن ، بدون وقفه و پایدار برای صنایع انرژی و شهرهای صنعتی و افزایش بهره وری و کاهش شدت انرژی در صنعت و بخش معدن ، با توجه به آمادگی شرکت ها برای سرمایه گذاری در ساخت نیروگاه ها یکی از اهداف است. این پروژه است. “

معاون برنامه ریزی و برنامه ها سکوت وی با اشاره به اهمیت تعریف الگوی اقتصادی مطلوب ، بر سرمایه گذاری های بخش صنعتی در ساخت نیروگاه تأکید کرد و گفت: 13 پروژه در مناطق مختلف کشور با مشارکت و همکاری 12 سرمایه گذار از صنعت معدن به علاوه سازمان شناسایی شده است. طبق گفته وزارت نیرو ، در مجموع حدود 10536 مگاوات ظرفیت تولید به شبکه برق کشور اضافه خواهد شد.

آمادگی سرمایه گذاران صنعتی برای ساخت 10،500 مگاوات برق

بیشتر بخوانید  کلیپ یک روز مانده به محرم ۱۴۰۱ | بنر خام محرم

دیدگاهتان را بنویسید