آیا در مورد چنگال درمانی چیزی می دانید؟


چنگال درمانی

چنگال درمانی

آیا از رژیمی اطلاع دارید که در آن هر چه می خواهیم بخوریم و همچنان وزن کم کنیم؟ چرا که نه. توصیه می کنیم فقط با چنگال غذا بخورید. اینجوری شوخی نکن خوردن یا چنگال کردن یک روش محبوب است که توسط بسیاری از مردم در سراسر جهان استفاده می شود.

اصلی روش فورکینگ بر چه اساسی استوار است؟
این رژیم اصول خاصی ندارد. فقط شام را به آرامی و با چنگال بخورید. ما هرگز به شما توصیه نمی کنیم که شام ​​را از برنامه غذایی خود حذف کنید، بلکه توصیه می کنیم تمام غذاهایی که با چاقو، قاشق یا دست می خورید را یک شبه از برنامه غذایی حذف کنید و فقط غذاهایی را که با چنگال خورده می شوند، مصرف کنید. در این رژیم غذاهای پرکالری مانند پیتزا و پنیر به طور طبیعی از رژیم غذایی یک شبه حذف می شوند. به نظر شما چه غذایی را می توان با چنگال خورد؟ بسیاری از غذاهای کم کالری مانند سبزیجات، غلات، گیاهان نابالغ (نخود، لوبیا و غیره)، ماهی و غیره. به خاطر داشته باشید که نباید غذاهایی را بخورید که ابتدا باید با چاقو بریده شوند و سپس با چنگال میل شوند. سوپ و ماستی که با قاشق می خورید را فراموش کنید.

چنگال درمانی

● با استفاده از این رژیم چه نتایجی خواهیم دید؟
وقتی روش چنگال را شروع می کنید از چیزی محروم نمی شوید. مثلاً اگر شب برنج یا گوشت نمی خورید، می توانید به خودتان بگویید فردا ظهر می خورم. در این نوع رژیم فقط برخی از خواسته های شما مدتی به تعویق می افتد. از طرفی خوردن با چنگال حواس را پرت می کند و از حرام دور می کند.

بیشتر بخوانید  معرفی (به دست آوردن، گرفتن) گیاهخواری

چنگال درمانی

آیا خوردن با چنگال سخت است؟
دشواری اجرای این رژیم به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر بچه دارید، آنها قطعا به یک وعده غذایی کامل در شب نیاز دارند. دیدن غذا سر سفره همیشه وسوسه انگیز است. روش انشعاب دو نوع است: انشعاب سخت و آسان. همچنین می توانید به راحتی از چاقو در کنار چنگال استفاده کنید. به این ترتیب می توان مقداری غذا خورد اما با روش سخت استفاده از هر وسیله ای غیر از چنگال ممنوع است. بسته به شرایط می توانید روشی را که دوست دارید انتخاب کنید.

چنگال درمانی

آیا این یک رژیم چنگال است یا یک عادت غذایی جدید؟
Forking در واقع یک بازی سرگرم کننده است که ارتباط زیادی با فلسفه تغذیه دارد. در گذشته نحوه غذا خوردن افراد به مکان و افرادی که با آنها زندگی می کردند بستگی داشت، اما امروزه هیچ حد و مرزی وجود ندارد و قوانین تغذیه و انواع رژیم ها در نحوه تغذیه ما نقش دارد. رژیم ها معمولا برای مدت زمان مشخصی استفاده می شوند و فقط به افراد کمک می کنند تا برای مدتی خوش اندام شوند و وزن کم کنند، اما متأسفانه پس از پایان رژیم به دلیل برقراری مجدد عادت غذایی، وزن از دست رفته برمی گردد. غذا خوردن با چنگال راهی است که می توان آن را برای همیشه به عنوان یک عادت در رژیم غذایی پذیرفت و بنابراین در حالی که هیچ محرومیتی وجود ندارد، می توانید تنفس را اندکی محدود کنید.


دیدگاهتان را بنویسید