مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا خودروهای سایپا به قیمت قبلی بازگشته اند؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مجله دلگرم : در یکی دو هفته اخیر شاهد افزایش بی رویه قیمت خودروهای سایپا بوده ایم به طوری که در یک هفته خودروهای سایپا دو برابر شده است.

سخنگوی کمیسیون صنعت و معدن مجلس با اشاره به اینکه مدیرعامل سایپ به دلیل افزایش غیرموجه قیمت خودرو تغییر کرده است، گفت: پس از این تغییر قیمت خودرو اصلاح شده و به قیمت قبلی برگشته و می‌توانیم مشکلات را پیگیری کنیم. .

به گزارش خانه ملت، ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز دوشنبه این کمیسیون گفت: این جلسه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد. آقای. سازمان های حمایت از حقوق مصرف کنندگان، مدیران عامل ایران خودرو و سایپا.

وی ادامه داد: نمایندگان حاضر در جلسه انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص نحوه ساماندهی صنعت خودرو و مشکلات پیش فروش خودرو ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون صنعت و معدن مجلس در ادامه به گزارش وزیر صنعت از اقدامات انجام شده برای ساماندهی بازار خودرو اشاره کرد و گفت: مشکلات صنعت خودرو ناشی از ضعف مدیریت است.

ملکی خاطرنشان کرد: مدیر شرکت خودروسازی سایپا کنترل کافی برای فروش محصولات نداشت به همین دلیل بلافاصله به دستور آقای مهندس سایپا منتقل شد. رحمانیا; یکی از اقدامات اساسی برای ساماندهی بازار خودرو تغییر مدیر خودروسازی سایپا بود.

نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: برای شفافیت بیشتر مشکلات صنعت خودرو، وزیر صنعت، معدن و تجارت در فراکسیون های مجلس حضور خواهد داشت و توضیحاتی را ارائه می دهد تا مردم نگران نباشند زیرا نمایندگان از حقوق خود استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید  واکنش مهناز افشار به زندانی شدن همسرش یاسین رامین

سخنگوی کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیرعامل سایپ به دلیل افزایش بی رویه قیمت خودرو تغییر کرده است، یادآور شد: پس از این تغییر قیمت خودرو اصلاح شد و به قیمت های قبلی بازگشت؛ پس از این تغییر قیمت خودروها اصلاح شد. در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه خودرو، مردم مراتب را به نمایندگان اطلاع دهند تا بتوانیم مشکلات را رصد کنیم.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *