آیا حزب موتلفه پیشنهادی را برای تشکیل کابینه به ابراهیم رئیسی ارائه داده است؟



حمیدرضا ترشی ، عضو شورای مرکزی حزب ائتلاف اسلامی ، در گفتگویی درباره سیاست خارجی دولت سیزدهم و استفاده از ظرفیت روابط با کشورها برای بهبود اقتصاد گفت: “در حال حاضر نمی توانیم به خارجی ها. وی ادامه داد: “ما تاکنون به چه چیزهایی دست یافته ایم که در خارج از کشور به آن اعتماد کرده ایم و ماهیت ایران و سیاست دولت آمریكا در قبال ایران چیست؟ آنها هیچ سرمایه یا پولی به ما نمی دهند.”

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب ائتلاف اسلامی ادامه داد: ما نباید انتظار داشته باشیم که برای حل مشکلات خود به دنیای خارج اعتماد کنیم. ما می توانیم روی ظرفیت مانند توافق نامه های اقتصادی با چین ، روسیه و توافق با سایر قدرت های اقتصادی حساب کنیم. آنها در زمان تحریم به ما کمک کردند. راهی برای اعتماد به غرب و ایالات متحده وجود ندارد. از طرف دیگر ، امکانات داخلی زیادی داریم که اگر این بستر فراهم شود بسیاری از مشکلات حل می شود.

تارچی با اشاره به رایزنی عمیق با رئیس جمهور منتخب برای تشکیل کابینه سیزدهم گفت: “هیچ مشورتی در این زمینه انجام نشده است و این کار از طریق وب سایت و سامانه اعلام شده انجام خواهد شد.”

وی افزود: سید ابراهیم رئیسی هیچ حزبی را استثنا نمی داند و حزب ائتلاف اسلامی نیز کسی را برای ورود به کابینه سیزدهم معرفی نکرده است.

27215

بیشتر بخوانید  قیمت نان تغییر کرد/ قیمت مصوب نان اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید