مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا تولید سوسیس و کالباس با گوشت سگ واقعی است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آیا درست کردن سوسیس با گوشت سگ درست است؟

بالاخره 2000 کیلوگرم گوشت سگ تبدیل به سوسیس شد؟ + تصاویر

با ظهور شبکه های مجازی و استفاده بیش از حد از آنها، هر روز شاهد انتشار اخبار ضد و نقیضی هستیم که در زندگی مردم بی تاثیر نیست. دلگرم کننده برای اطلاع از تولید با ما همراه باشید سوسیس با گوشت سگ درسته یا نه؟

 بالاخره 2000 کیلوگرم گوشت سگ تبدیل به سوسیس شد؟  + تصاویر

چیست؟

این روزها عده ای ناشناس سعی در کشاندن اذهان مردم به موضوعات مختلف و ایجاد تشویش و نگرانی دارند و با انتشار شایعه در گروه های مختلف تلگرامی و به دنبال انتشار آن در گروه های دیگر، بازار داغی برای این شایعات ایجاد می کنند.

اما ناگفته نماند که بسیاری از افراد بدون داشتن اطلاعات و ناخودآگاه این شایعات را باور و منتشر می کنند که باعث وحشت و نگرانی افراد مختلف می شود و اطلاع رسانی دقیق در این زمینه می تواند به روشن شدن این موضوع کمک کند.

 بالاخره 2000 کیلوگرم گوشت سگ تبدیل به سوسیس شد؟  + تصاویر
 بالاخره 2000 کیلوگرم گوشت سگ تبدیل به سوسیس شد؟  + تصاویر

بالاخره 2000 کیلوگرم گوشت سگ تبدیل به سوسیس شد؟ + تصاویر

معاون اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی: اگر سگی پروار شود حداکثر 10 تا 12 کیلوگرم گوشت دارد و در این راستا برای استفاده از این میزان گوشت چه تعداد سگ باید کشته شود. وی برای دریافت 2 تن گوشت از آنها اذعان داشت: با کسانی که شایعه پراکنی می کنند و اذیت و آزار مردم می کنند باید برخورد شود و به مراجع قضایی معرفی شود.

این شایعه در اصل ظرفیت گوشت سگ است و مقدار جمع آوری شده همخوانی ندارد و اگر در این بین حیوان بزرگتری پرورش داده می شد توجیه بیشتری داشت با شناسایی منبع اصلی انتشار شایعات با آنها برخورد خواهد کرد. گول این شایعات را نخورید.

بیشتر بخوانید  معرفی قرص داروناویر و موارد مصرف آن

در پاسخ باید گفت که این خبر صحت دارد اما این سوال مربوط به دو سال اخیر است، متخلف هم فردی است که در حاشیه شهر حیوانات را می کشد و گوشت آنها را در رستوران می فروخته است نه صاحب کارخانه. !! به گفته سعید کافی، دبیر انجمن صنایع غذایی خراسان رضوی، این فرد نیز دستگیر شد. وی اخبار مربوط به این موضوع در فضای مجازی را مخرب ارزیابی کرد و گفت: یکی از وظایف انجمن حمایت قانونی از صنف است که بنا به وظیفه خود خواستار انجام قانونی این موضوع از طریق مراجع قضایی شد. “

لطفا اگر سوال یا راهنمایی برای مقاله دارید شایعه تولید سوسیس و کالباس با گوشت سگ

این را در نظر داشته باشید، آن را با ما و سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

———————————————— ———————————-

یک مجله اینترنتی دلگرم کننده

مرجان امینی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *