آیا ترس از سقوط دلار / خرید سکه برای بازیکنان ترسناک است؟



به گزارش سلام نو به نقل از اکستراس نیوز، بازار سکه روز گذشته به دلیل افزایش قیمت اونس طلا و افزایش نرخ دلار رشد کرد. اما در معاملات خطی دیشب، معامله گران قیمت سکه را برای امروز 17 اسفند 92 چگونه پیش بینی کردند؟

بازار سکه دیروز با کمک اونس طلا به 2000 دلار افزایش یافت. این فلز زرد روز گذشته 220 هزار تومان به ارزش خود افزود و 12 میلیون و 130 هزار تومان تعیین شد. بازار ارز تهران نیز دیروز میزبان تمامی معامله گران نوظهور بود. نرخ دلار روز گذشته 330 تومان افزایش یافت.

نگاهی به بازار قیمت دلار بیندازید

برخی از معامله گران سکه معتقدند در صورت تداوم افزایش قیمت دلار در روز گذشته، بازار سکه می تواند با موتور محرکه آن دلار رشد سریعی داشته باشد و با قدرت 200 هزار تومانی این شانس را داشته باشد که به سطح 12 میلیونی برسد.

قیمت فلز گرانبهای داخلی دیشب به 12 میلیون و 90 هزار تومان رسید و این موضوع احتمال رشد فلز گرانبهای داخلی در ابتدای امروز را برجسته می کند.

آیا خرید سکه به صرفه است؟

ارزش ذاتی فلز گرانبهای داخلی به بالای صف 12 میلیون و 200 هزار تومان رسید و حباب منفی سکه به بیش از 100 هزار تومان رسید. چنین چیزی اساساً خرید سکه را سودآور می کند، اگرچه ترس از سقوط شدید دلار بر دوش آهنگر سخت است.

اما در معاملات خطی دیشب، معامله گران قیمت سکه را برای امروز 17 اسفند 92 چگونه پیش بینی کردند؟

رشد قیمت سکه در معاملات خطی

بیشتر بخوانید  علی استکی: مربیان کوبایی می گویند دانیل چقدر خوب می جنگد / در آینده بیشتر از شاهبش خواهیم شنید

قیمت سکه در معاملات شب گذشته 12 میلیون و 90 هزار تومان معامله شد که نسبت به معاملات شبانه یکشنبه شب 145 هزار تومان افزایش داشته است. در آخرین معاملات یکشنبه شب قیمت سکه ۱۱ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان بود.

دیدگاهتان را بنویسید