مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا بیت کوین نابود می شود یا به اوج می رسد؟ / کدام ارز دیجیتال را برای سال جدید بخریم؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سلام جدید خدمات اقتصادی: اگرچه بازار ارزهای دیجیتال، یعنی ارزهای دیجیتال، شور و شوق چند ماه پیش را نداشت و به اندازه روزهای ثبت روزانه بیت کوین و اتریوم داغ نیست، اما همچنان برای بسیاری جذاب است و بسیاری نمی خواهند پول خود را از آن بگیرند. آی تی.

با این تفاسیر و شایعات پیرامون تورم آمریکا، جنگ اوکراین، ورشکستگی شرکت های مسکن چین و بحران جدید اقتصادی، چه سرنوشتی در انتظار بازار ارزهای دیجیتال و پادشاه آن بیت کوین است؟

نابودی بیت کوین یا اوج آن؛ دو سناریو ممکن برای بازار ارزهای دیجیتال

سناریوی خوش بینانه بیت کوین بر این اصل استوار است که افزایش تورم در ایالات متحده، جنگ در اوکراین و سایر بحران های مالی بزرگ و جزئی باعث می شود افراد بیشتری برای صرفه جویی در سرمایه بیت کوین را به عنوان طلای دیجیتال انتخاب کنند. این باعث افزایش قیمت بیت کوین و حتی شش رقمی شدن آن می شود.

تعداد قابل توجهی از کارشناسان پیش بینی می کنند که قیمت بیت کوین تا پایان سال 2022 به اوج خود برسد و این پیش بینی 93717 دلار است که بیش از 20000 دلار بیشتر از رکورد فعلی در ماه نوامبر است.

این پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین را تا پایان سال 2025 با قیمت 192800 دلار و تا سال 2030 با قیمت 406400 دلار نشان می دهد. اگرچه ممکن است این پیش بینی ها در ابتدا عالی به نظر برسند، اما بسیار کمتر از آنچه کارشناسان در جولای 2021 پیش بینی کرده بودند (قیمت بیت کوین 265000 دلار و 706000 دلار) است.

بیشتر بخوانید  توهم کشته شدن پنج نفر پیرمردی 86 ساله را به قاتل تبدیل کرد

اما این همه ماجرا نیست. بازار ارزهای دیجیتال به ما نشان داده است که بی رحم ترین بازار مالی در جهان است و هیچ سناریویی را نمی توان به طور کامل حذف کرد. سناریوی بدبینانه این است که بحران اقتصادی و بی ثباتی بازار دیجیتال بیت کوین زمین را سیاه خواهد کرد. در این پیش بینی بیت کوین به جای 6 رقمی به 10 هزار دلار و حتی کمتر از 6 رقم خواهد رسید.

البته این دو سناریو بسیار کلی هستند و عوامل موثر بر بازار ارزهای دیجیتال بسیار بیشتر از اینهاست. از قوانین سختگیرانه گرفته تا ورود متا یا فیسبوک سابق به بازار گرفته تا خلاقیت های رسانه ای و فنی، هر کسی می تواند بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد.

برای سال جدید چه ارز دیجیتالی بخریم؟

نکته: این گزارش در مجموع – به ویژه موارد زیر – یک پیشنهاد مالی نیست و صرفا یک گزارش و تحلیل برای درک بهتر شرایط است.

با توجه به این حرفه، اگر امروز بخواهیم وارد بازار ارزهای دیجیتال شویم یا دارایی های خود را در این بازار افزایش دهیم، چه انتخاب هایی باید داشته باشیم و چه بخریم؟

بیت کوین

بیت کوین هنوز هم اولین، بهترین و مطمئن ترین انتخاب برای خرید است. بیت کوین شما را یک شبه ثروتمند نمی کند، اما امن ترین راه برای سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال است.

سلطه بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال در طول سال 2021 خوب نبود و به 37 درصد کاهش یافت. با این حال، بیت کوین هنوز هم اولین، بهترین است و هیچ تراکنشی برگردانده نشده است. بیت کوین هنوز شماره 1 است و هیچ سبدی از ارزهای دیجیتال بدون آن نباید بسته شود.

بیشتر بخوانید  آغاز پیش ثبت‌نام سفر به سوریه از ششم بهمن‌ماه

دهلیز

اگر یک روز بیت کوین سقوط کند، احتمالا اتریوم قاتل خواهد بود. اتریوم از 11 درصد در اوایل سال 2021 به بیش از 20 درصد بر بازار تسلط داشت تا ثابت کند که ملکه بازار ارزهای دیجیتال هنوز اولین گزینه برای لغو بیت کوین است.

دوج کوین

دوج کویین زمانی شت کوئین بود، شت کویین وقتی همه می گفتند به خاطر شغل ایلان ماسک نباید روی او سرمایه گذاری کنید، اما حالا اینطور نیست.

آیا بیت کوین نابود می شود یا به اوج می رسد؟  / کدام ارز دیجیتال را برای سال جدید بخریم؟

جامعه کاربران Dodge Quinn امروزه بزرگتر از اتریوم است. او طرفداران بزرگ و معروفی دارد. آنها عاشق رسانه هستند. او یک تیم توسعه جدید پیدا کرد. برای کاربران خنده دار شناخته شده است. دوج کوین رشد خواهد کرد.

NFT NFT

امسال NFT یکی از هیپی ها در دنیای رسانه های دیجیتال بود. به بیان ساده، NFT عملکردی مشابه یک محصول کلکسیونر یا برند دارد. با رشد متاور و استقبال شرکت هایی مانند متا از ورود NFT به بازار، باید منتظر رشد این قسمت از دنیای هوش دیجیتال بود.

چیلیز

در سال هایی که همه منتظر جام جهانی هستیم، آیا می خواهید ارز تخصصی فوتبال و فان توکن را نادیده بگیرید؟ Chiliz بستری برای ارائه توکن های فن است. با توکن ها، طرفداران می توانند با تیم خود ارتباط برقرار کنند و حتی در تصمیم گیری شرکت کنند. به عنوان مثال، یک سرود، رنگ لباس یا شعار برای تیم خود انتخاب کنید و به آن رای دهید. بارسلونا، پاریسن ژرمن و یوونتوس همگی توکن های خود را روی این سکو عرضه کرده اند و با توجه به اجتناب ناپذیر بودن جام جهانی، رشد آن تعجب آور نخواهد بود.

بیشتر بخوانید  لایحه حجاب به تصویب هیأت دولت رسید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *