مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا به دنیا آوردن فرزندان معروف در خارج از کشور جرم است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


تولد فرزندان افراد مشهور در خارج از کشور

دلگرم: روزنامه جوان نوشت: اخیراً مد شده است که سلبریتی ها در عرصه های هنری، ورزشی و حتی فرزندان برخی از شخصیت های سیاسی به آمریکا یا یکی از کشورهایی که بر اساس اصل و نسبشان تابعیت می دهند سفر کنند. به منظور به دنیا آوردن فرزندانشان .. این نسخه به یکی از نسخه های مجلل خانواده های ثروتمند به خصوص در سال های اخیر در کشورمان تبدیل شده است.

در یکی دو سال اخیر بارها چنین اخباری را شنیده ایم و تصاویری را در شبکه های اجتماعی دیده ایم که از این دو تابعیتی های کوچک که به والدین خود مزایای شهروندی می دهند، به اشتراک گذاشته شده است. تلاش افراد مشهور و ثروتمند برای دریافت تابعیت دوم از طریق تولد فرزند همواره مورد انتقاد جدی افراد جامعه قرار گرفته است، به ویژه زمانی که اغلب از جانب کسانی اتفاق می افتد که همیشه مدعی میهن پرستی و عشق به کشور هستند.

فریبا نادری، مهناز افشار، رضا کوچان نژاد، بنیامین بهادری، روناک یونسی، محسن تنابنده، شیلا خداداد، سام درخشانی و… از جمله کسانی هستند که در چند سال اخیر فرزندان خود را در خارج از کشور به دنیا آورده اند.

این روزها موضوعی که در فضای مجازی داغ شده، سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا است – که حالا باردار است. اگرچه این دو بازیگر هدف از سفر خود را نمایش فیلم «قانون مورفی» در تورنتو اعلام کردند، اما شواهد حاکی از آن است که شاید قصد آنها از این سفر به دنیا آوردن فرزندشان در این کشور باشد. در واقع، از آنجایی که نگار جواهریان احتمالاً اجازه ندارد دو پرواز با این طول را برای بازگشت داشته باشد، مخاطب بر این باور است که او در همان کشور خواهد بود و هدف اصلی از این سفر نشان دادن فیلم، اما برای تولد فرزندشان در کشوری که امل و آرزوی برخی افراد مشهور را دارد.

بیشتر بخوانید  جزئیات حداقل دستمزد کارکنان در سال 98. + جدول

اگر بخواهیم جنبه انصاف را در نظر بگیریم، شاید این حق همه شهروندان است که فرزندان خود را در هر کجا و در هر کشوری که می خواهند به دنیا بیاورند، اما زمانی که موضوع با انتقاد جدی کاربران و عموم مردم مواجه می شود. این کار را بکنید که همیشه از عشق به کشور گفته و نوشته است. در واقع این که کسی که بارها در تلویزیون از عشقش به ایران صحبت کرده است، قبول ندارد که حتی اجازه ندهد دخترش شناسنامه ایرانی بگیرد.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید که آیا رامبد جوان به جمع کسانی خواهد پیوست که فرزندشان را در کشوری که پاسپورت دوم دریافت می کنند به دنیا بیاورند یا خیر. کشورهای زیادی در دنیا وجود ندارند که به نوزاد گذرنامه آن کشور را به عنوان شرط تولد فرزند بدهند و در این میان شاید کانادا از نظر موقعیت اجتماعی بهترین باشد!


جداکننده خط


با جزئیات بیشتر

ماجرای سفر جنجالی نگار جواهریان و رامبد جوان به تورنتو کانادا چیست؟

هزینه یک متخصص زنان و زایمان جواهری در کانادا چقدر است؟

نگار جواهریان متولد تورنتو کانادا است؟!

سلبریتی هایی که فرزندان خارجی دارند چه کسانی هستند؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *