مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا برانکو در پرسپولیس امن می ماند؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


برانکو در پرسپولیس می ماند؟!

دلگرم کننده: در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس از ماندن برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس خبر می دهند، یک روزنامه عربستانی از معارفه رسمی برانکو ایوانکوویچ، سرمربی جدید الاهلی جده خبر داد.

روزنامه عربستانی الریاض در شماره امروز (دوشنبه) خود نوشت: برانکو ایوانکوویچ پس از امضای قراردادی دو ساله با الاهلی جده در تمرینات خارجی این تیم در اتریش حضور یافت. سرمربی کروات 28 ژوئن (7 تیرماه) وارد جده می شود تا اولین تمرین الاهلی را زیر نظر خود برگزار کند.

به گزارش روزنامه عربستانی: برانکو ایوانکوویچ با وجود اعلام قبلی باشگاه پرسپولیس مبنی بر ماندن او در فصل آینده، قراردادی دو ساله با الاهلی جده امضا کرد. این قرارداد ۱۴ خرداد امضا شد اما برانکو ایوانکوویچ از سران تیم الاهلی خواست تا پایان همکاری رسمی اش با پرسپولیس و دریافت مطالبات مالی اش از میانجی گری خودداری کنند.

الریاض سپس با بیان اینکه برانکو ایوانکوویچ فعالیت خود را در الاهلی آغاز کرد، نوشت: برانکو پس از امضای قرارداد، تجهیزات اردوی تیم الاهلی اتریش را بررسی کرد و حتی برای رفع مشکلات دستور تغییر زمین تمرین را داد.

برانکو به الاهلی عربستان می رود!؟

قرارداد برانکو ایوانکوویچ با الاهلی عربستان در رسانه های کرواسی بازتاب داشت.

فصل گذشته رسانه های کرواسی از عقد قرارداد دو ساله برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس با الاهلی عربستان خبر دادند.

وبسایت آلمانی Germanijak که به دلیل تحریم های آمریکا منتشر شده، می نویسد: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق دینامو زاگرب شغل جدیدی پیدا کرده است.

البته مشخص شد که جای نگرانی برای گرفتن این پول وجود ندارد و برانکو تیم جدیدی برای ادامه فعالیت پیدا کرد. او با الاهلی عربستان قراردادی امضا کرد که هنوز جزئیات آن مشخص نیست.

سایت کروات Nogometplus نیز عنوان «برانکو ایوانکوویچ با الاهلی قرارداد امضا کرد» را انتخاب کرده و می نویسد: برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید الاهلی جده است که قراردادی دو ساله امضا کرد.

بیشتر بخوانید  سه ایرانی در راه گلدن گلوب

وی در 4 سال اخیر 3 قهرمانی لیگ برتر ایران، 3 سوپرجام، یک جام حذفی و یک بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس را به دست آورده است. برانکو ایوانکوویچ پس از امضای قرارداد با الاهلی عربستان از این تیم خواست تا زمانی که تمامی درخواست های پرسپولیس را دریافت نکرده و به طور رسمی به همکاری خاتمه ندهد، خبر توافق خود را منتشر نکند.

برانکو به الاهلی عربستان می رود!؟

واکنش مدیر باشگاه پرسپولیس به فسخ قرارداد با برانکو

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: درخواست برانکو قانونی نیست زیرا فسخ قرارداد باید با رضایت ما باشد، ما راضی نیستیم و راضی نیستیم.

ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس درباره اخباری مبنی بر قرارداد برانکو ایوانکوویچ با الاهلی گفت: چهارشنبه پول آقای برانکو را آماده کردیم و به او نامه نوشتیم. پول شما آماده است.

شماره حسابی که متعلق به دخترش بود را به ما داد اما این شماره حساب مشکل داشت. و ما به او گفتیم که با توجه به شرایط تحریم می توانیم این پول نقد را در امارات به شما بدهیم. به او اطلاع دادیم که می تواند صبح شنبه پول را دریافت کند. ارز این پول آماده شده و درخواست های او و همچنین پیش پرداخت فصل بعدش را آماده کرده ایم و پول دستیار هم آماده شده و مشکلی برای پرداخت درخواست های او نداریم.

وی ادامه داد: دیروز نامه ای از سوی آقای برانکو به باشگاه رسید که من کارم را در پرسپولیس انجام دادم و می خواهم در فضای دیگری کار کنم و در صورت امکان می توانیم برای فسخ قرارداد رضایت متقابل بدهیم اما با او قرارداد داریم. او و همه از کارشناسان حقوقی که به باشگاه آمدند و گفتند این قرارداد کاملا معتبر است و طبق نامه ای که به او دادیم باید این قرارداد تمدید شود، هم مشورت شد.

با توجه به خدمات برانکو به باشگاه و رضایت ما از وی، از او خواستیم به همکاری با پرسپولیس ادامه دهد و به توافقات انجام شده پایبند باشد. برای وصول مطالبات او سخت تلاش کردیم.

بیشتر بخوانید  عکس های جدید باراک اوباما و همسرش میشل در حال بازگشت از تعطیلات

عرب در ادامه گفت و گوی رادیویی با رادیو ورزش گفت برانکو مربی محترمی است و همه او را به خاطر شخصیتش دوست داشتند اما او نمی خواهد با پرسپولیس ادامه دهد و حتی عکس هایی از حضور او در اتریش در کمپ الاهلی منتشر شده است. وی با بیان اینکه این شرکت دولتی است و همه چیز باید طبق قانون انجام شود، گفت: نمی توان او را به زور در تخت جمشید بازداشت کرد.

ما تابع مقررات هستیم و او طبق مقرراتش قرارداد دارد و باید به تعهدات عمل کند. حتی سه روز زودتر مطالبات برانکو را آماده کردیم و حالا آماده پرداخت هستیم اما او با ما قرارداد دارد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر برانکو نمی خواست در پرسپولیس بماند چه می کردید، گفت: اصرار داریم این توافق اجرایی شود. آنچه مشخص است حق با باشگاه پرسپولیس است.

برانکو به الاهلی عربستان می رود!؟

باشگاه پرسپولیس از برانکو شاکی است؟

عرب در پاسخ به این سوال که آیا از برانکو شاکی است، گفت: در واقع باید بگویم که درخواست برانکو قانونی نیست زیرا فسخ قرارداد باید با رضایت ما باشد که راضی نیستیم و موافقت نمی کنیم. ما همچنان در حال رایزنی هستیم تا ببینیم برنامه او چیست. می خواهیم برانکو بماند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به تعویض برانکو فکر می کنید، گفت: اکنون در حال بررسی قرارداد با برانکو هستیم و او تا فردا فرصت دارد از پرسپولیس پول دریافت کند. ما به طور رسمی صحبت کرده ایم و تا پایان قرارداد به هیچ چیز فکر نمی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با خود برانکو صحبت کرده است، گفت: او در سفر است! ظاهرا با خانواده به مسافرت رفته! به همین دلیل امکان برقراری تماس وجود نداشت. ما مرتباً از طریق ایمیل با برانکو در تماس بودیم و هنوز پاسخی به نامه ای که به او نوشته ایم دریافت نکرده ایم.

بیشتر بخوانید  محمد برسوزیان بازیگر متهم گریخت درگذشت+ علت فوت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه اینکه چه زمانی تکلیف سرمربی این تیم مشخص می شود، گفت: آنچه وکیل او گفت همه ما فرصت داریم تا روز سه شنبه همه این مسائل را حل کنیم. ما تمام تلاش خود را برای حل این مشکلات انجام می دهیم.

طبق قانون باید به قوانین احترام بگذاریم و تا فردا وکیلش فرصت دارد بیاید و پول ادامه کار را بگیرد. حتی برای برانکو بلیط رفت و برگشت گرفتیم و او باید 5 تیر به ایران برگردد. او لیست بازیکنانش را به ما داد و با یک بلیت و لیستی برگشت که در بازگشتش شک نکردیم.

عرب با بیان اینکه اگر فکر می کنید امروز چهارشنبه است و برانکو اعلام کرده دیگر به تهران نمی آید، چه باید کرد، گفت: پس باید جلسه اضطراری هیئت مدیره تشکیل دهیم و در این مورد تصمیم گیری کنیم.

وی درباره اینکه برانکو چه کسی خواهد بود، گفت: در حال حاضر به هیچکس فکر نمی کنیم زیرا هیچ مدرکی مبنی بر رفتن برانکو وجود نداشت. چون تلاش می کردیم پول جمع کنیم و حتی در این مدت برای لیست بازیکنان با او مذاکره می کردیم.

حتی زمانی که در حال مذاکره با این بازیکن بودیم و به مشکل خوردیم، با برانکو در تماس بودیم و به او گفتیم که چه اتفاقی افتاده است و این به این معنا نیست که او نمی‌خواهد به ایران بیاید. به همین دلیل به جز آقای برانکو به هیچکس فکر نمی کنیم و نخواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: درخواست برانکو قانونی نیست زیرا فسخ قرارداد باید با رضایت ما باشد، ما راضی نیستیم و راضی نیستیم.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *