آیا این معاون روحانی در دولت اصلی است؟



لیا جنیدی در مورد دیدار خود با رئیس جمهور منتخب سید ابراهیم رئیسی که این روزها توسط اعضای دولت برگزار می شود ، گفت: “در طی جلسه ای که داشتیم ، من برای او توضیح دادم که در این دولت در چارچوب اجرای قانون اساسی و آنچه هشدارها و گزارش ها نوشته شده است. “و چه لوایحی برای قانون پیشنهاد شده است ، به ویژه فصل سوم قانون تنظیم طرح ، که باید دنبال شود.

معاون حقوقی رئیس جمهور ادامه داد: من در موارد مهم حفاظت از اموال عمومی انفال ، جنگل ها ، دریاها ، دریاچه ها و تالاب ها برای او توضیح دادم که چه خدماتی انجام شده و چه کارهایی انجام شده است و از او خواستم تا به این موارد توجه کند تا ردیابی شود من به طور خاص منابع طبیعی خود و پرونده های قضایی را که پشت سر گذاشتیم و مشکلاتی که با اهدای منابع طبیعی به وجود آمد ، ذکر کردم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بازنگری در قوانین و مقررات ، به ویژه تجارت ، که هرگز در سیستم حقوقی ما انجام نشده است ، ما در قوانین ، مقررات و مصوبات هیئت دولت پیشرفت می کنیم ، به استثنای تفاهم نامه ای که با مجلس نوشتیم.

جنیدی تأکید کرد: برای مثال در بررسی آیین نامه ها آمدیم و حوزه تجارت را معرفی کردیم.

وی افزود: اصلاح مقررات راه آهن ، سرمایه گذاری خارجی ، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، شرکت های کوچک و متوسط ​​، بیمه و مالیات که از 115 تا 120 سال به طول انجامید ، یعنی از ابتدای قانون اساسی که به شکل کابینه و تصویب آیین نامه ای که انجام نشده است. “ما این کار را کردیم و برای او بسیار جالب بود که چنین اتفاق بزرگی افتاد و من تأکید کردم که این کار باید ادامه یابد.

بیشتر بخوانید  وارث تاج و تخت سعودی در تلاش است تا از مقامات لبنانی جاسوسی کند

معاون حقوقی رئیس جمهور اظهار داشت: در این محافل پرونده ها و پرونده های بین المللی داریم. مانند همان پرونده ای که در دیوان بین المللی دادگستری علیه ایالات متحده داشتیم ، من برای آنها توضیح دادم که ما از چارچوب قانونی فراتر رفته و قراردادهایی را منعقد کرده ایم. ادعاهای ایران در دادگاه در دست بررسی است. همچنین در مورد سلاح های شیمیایی و کاربرد آنها و مسائل مربوط به جنگ گفته شد که ما چارچوبی را تهیه کرده بودیم که آنها نیز باید مورد توجه قرار گیرند.

وی ادامه داد: ما همچنین در مورد بسیاری از پرونده های تجارت بین الملل با شرکت های بزرگ خارجی صحبت کردیم و متوجه شدم که برخلاف گذشته ، هیئت نظارت بین المللی دادگستری را در بخش حقوقی احیا کردیم و جلسات هیئت مدیره را به طور منظم برگزار کردیم و اگر او گفت مطالب به روز شده است و همه اینها برای آقای رئیسی توضیح داده شد.

جنیدی در پاسخ به این س ifال که آیا وی توسط رئیس جمهور منتخب برای نامزدی انتخاب شده است یا خیر ، گفت: اجازه دهید در مورد این موضوعات صحبت نکنیم.

2727

دیدگاهتان را بنویسید