مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا امشب یارانه واریز میشود مرداد ۱۴۰۱ + مبلغ واریز یارانه – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


یارانه نگهداری مرداد 1401 + مبلغ واریز یارانه امشب واریز می شود؟ یارانه مرداد به پول یا کالا زمان واریز یارانه خرداد 1401 | hemaiat.mcls.gov.i | آیا یارانه مردادماه واریز شده است؟ زمان واریز یارانه های معوقه مرداد 1401

🔴 امکان اعتراض برای گرفتن یارانه شد

🔻 سرپرست وزارت حمایت اجتماعی: این امکان دوباره برای خانوارها فعال شده است، کسانی که برای بررسی وضعیت یارانه خانوار خود اقدام می کنند، می توانند درخواست خود را از طریق سامانه پشتیبانی وزارت حفاظت اجتماعی (hemaiat.mcls.gov) گزارش دهند. ir) و این سامانه بیشتر همیشه در دسترس عموم است.

🔴 یارانه مالی از چه زمانی جایگزین می شود؟ / اخبار وزیر اقتصاد از شیوه جدید حمایت

با وجود گذشت حدود 3 ماه از فعالیت اقتصادی دولت و لغو ارز ترجیحی، دولت یارانه مردادماه را نقدی پرداخت خواهد کرد. این را می توان از اظهارات اخیر وزیر اقتصاد گرفت.

🔻 احسان خاندوزی ارائه محصول را منوط به ارائه گزارش ایجاد زیرساخت های فنی دفتر ریاست جمهوری دانست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مردم پس از چندین سال دریافت یارانه قبول می کنند که یارانه نقدی دریافت کنند؟

🔻 با توجه به اینکه پرداخت یارانه ها حکم قانون بودجه سال 1401 است و دولت در ماه های گذشته به دلیل اینکه می خواست حمایت های اولیه را انجام دهد، اقدام به پرداخت یارانه کرد. تا زمانی که زیرساخت ها برای تامین کالا آماده باشد.

جزئیات جدید طرح مدیریت هوشمند یارانه آرد

محمد جلال مشاور وزیر اقتصاد:
پس از نصب دستگاه های کارت خوان هوشمند در تمامی نانوایی های کشور، به هر نانوایی پنل کنترل تراکنش های فروش در قالب اپلیکیشن موبایل و یا تحت وب ارائه می شود که می تواند عملکرد و حجم معاملات روزانه فروش را رصد کرده و هشدار صادر کند. در مورد معاملات غیرعادی احتمالی.view
مابه التفاوت قیمت آرد را دولت در پایان هر روز به نسبت نان فروخته شده به نانوا پرداخت می کند و بلافاصله در اپلیکیشن مربوطه می بیند.
🔹 این سامانه پس از دستیابی به دستگاه های کارتخوان هوشمند در سراسر کشور و پس از اعلام نتایج دوره آزمایشی در اختیار نانوایان قرار می گیرد.
طبق برآورد کارشناسان وزارت جهاد و اقتصاد حدود 30 درصد آفلاین داریم که با اجرای این طرح جلوی آن گرفته می شود.

بیشتر بخوانید  قیمت طلا فردا چند میشود؟ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ – ایران چطور

یارانه مالی در شهریور لغو می شود؟

تا دو هفته آینده فاز چهارم یارانه مالی باید به حساب خانوارها واریز شود اما حالا یکی از نمایندگان اعلام کرد احتمالا این آخرین مرحله یارانه است و دولت باید کالابرگ را به مردم بدهد. از سپتامبر

💬 تاگیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی:

قانون بودجه سال 1401 بحث توزیع کالاهای الکترونیکی را مطرح کرد، اما چون زیرساخت ها آماده نبود، دولت یارانه ها را نقدی پرداخت کرد. اما دولت قول داده است که زیرساخت های توزیع کوپن های شهریور را فراهم کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *