مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا از خواص آب سیب زمینی می دانید؟!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


خواص آب سیب زمینی

آب سیب زمینی خام مانند سیب زمینی خود خواص زیادی دارد. در این بخش از دلگرم کننده ما می خواهیم با شما ملاقات کنیم خواص آب سیب زمینی خام بیا ملاقات کنیم این مقاله به دو بخش تقسیم شده است که بخش اول برای بررسی است خواص آب سیب زمینی او به سلامت انسان و مسائلی مانند تأثیر نوشیدن آب سیب زمینی می پردازد درمان ورم معده و نقرس قسمت دوم در مورد خواص آب سیب زمینی برای پوست و زیبایی و چند مورد صحبت می کند خواص آب سیب زمینی خام مانند رفع چین و چروک صورت، درمان جوش و رفع پف زیر چشم پرداخت خواهد شد. در مجموع این مقاله حاوی 12 خاصیت و مزیت آب سیب زمینی خام است اما در یک مورد از آب سیب زمینی آب پز استفاده شده است.

خواص آب سیب زمینی

آب سیب زمینی برای پر کردن پوست

به مدت 2 هفته هر روز آب 2 تا 3 عدد سیب زمینی متوسط ​​را بدون تغییر رژیم غذایی یا برنامه زیبایی می خوردم. آب به دست آمده را باید خوب مخلوط کرد و بلافاصله پس از مصرف مصرف کرد. متخصصان پوست معتقدند مصرف آب سیب زمینی مفید است، مایعات برای حفظ سفتی و کشسانی پوست ضروری است. علاوه بر این، به گفته متخصصان، سیب زمینی دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان از جمله پلی فنول های طبیعی است که نوعی ریزمغذی است و در بسیاری از گیاهان یافت می شود.

سیب زمینی سبزیجات برای سفید کردن پوست

شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد سیب زمینی نقش مهمی در عملکرد سلولی و کاهش عفونت دارد، هر چه سیب زمینی تازه تر باشد، مواد مغذی و ویتامین C بیشتری دارد. سیب زمینی همچنین حاوی ویتامین B6 است. پوست سیب زمینی همچنین سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است، بنابراین سیب زمینی را با پوست بخورید. از مصرف سیب زمینی سبز یا جوانه زده خودداری کنید چون سمی هستند با وجود سرد بودن هوا فکر می کردم پوستم خشک شده و پوسته پوسته می شود. اگرچه با این روش 10 سال جوانتر به نظر نمی رسیدم، اما مثل قبل از خشکی پوست رنج نمی بردم.

بیشتر بخوانید  تریگر پوینت ( نقطه ماشه‌ای) چیست + درمان سندرم درد عضله

برای از بین بردن جای جوش

می گویند آب سیب زمینی التهاب، سوزن سوزن شدن، خارش، جوش، زخم و کبودی کم شده، می خواستم از شر چند زخم سرسخت خلاص شوم، اما نمی دانستم چگونه؟ تصمیم گرفتم تفاله سیب زمینی را با آب لیمو مخلوط کنم و روی نواحی آسیب دیده بگذارم. متوجه شدم که جوش صورتم نیم ساعت بعد از استفاده از این روش کم شده و به جای تفاله سیب زمینی گذاشتن برش های سیب زمینی کارایی بیشتری دارد.

ماسک برای رفع پف زیر چشم

من به ندرت زیر چشمم پف می کند، اما چشمانم خسته و سیاهی دور چشم و بینی است، بنابراین هر شب برش های سیب زمینی را روی چشمانم می گذارم. تورم چشم ها به دلیل باز شدن رگ های خونی کوچک ایجاد می شود. آب سیب زمینی خاصیت تسکین دهنده و خنک کنندگی دارد. با خنک شدن اطراف چشم، رگ های خونی در پوست باریک می شوند. اما به دلیل نشاسته ای که دارد، مراقب باشید هنگام استفاده از آن وارد چشمتان نشود.سیب زمینی حاوی آنزیمی است که به عنوان یک سفید کننده طبیعی عمل می کند و پوست را درخشان می کند. با گذشت زمان لکه های ناشی از نور خورشید و ناحیه تیره دور چشم محو می شوند. به گفته متخصصان پوست، رسیدن به نتیجه از این روش زمان بر است.

سیب زمینی را ماسک کنید و چین و چروک دور چشم را از بین ببرید!

با سیب زمینی رنده شده چین و چروک دور چشم را از بین ببرید. سیب زمینی های مخلوط شده با آب را رنده کرده، لیمو را روی صورت خود بمالید و ده دقیقه بگذارید. خوبه. احساس می کنم پوستم سفت شده است. اما آیا واقعا چین و چروک دور چشم را از بین می برد؟ ویتامین C از پوست در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند آنتی اکسیدان های موجود در سیب زمینی رادیکال های آزاد را جذب کرده و فعالیت را مهار می کنند. با این روش اگرچه همه مشکلات پوستی حل نمی شود اما احساس می کنم پوستم کوچک و نرم شده است.

بیشتر بخوانید  علت مثبت و منفی بودن H. Pylori Stool در آزمایش مدفوع

پوست سیب زمینی برای از بین بردن موهای سفید

توصیه می شود پوست 5 عدد سیب زمینی را در 2 لیتر آب بجوشانید و بگذارید با حرارت ملایم بجوشد. سپس پوست را دور بریزید. بعد از شستن موها با شامپو و نرم کننده، آب پوست سیب زمینی را بریزید و بعد از 20 دقیقه آبکشی کنید. علاوه بر کاهش تراکم موهای سفید، آنها را نرم و لطیف می کند.

http://www.delgarm.com/health/nutrition/146698-%D8%B3%DB%8C%D8%A8-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C- % D8% B3% D9% 85% DB% 8C-% D8% B9% D9% 84% D8% AA-% D8% B3% D8% A8% D8% B2-% D8% B4% D8% AF% D9% 86-% D8% B3% DB% 8C% D8% A8-% D8% B2% D9% 85% DB% 8C% D9% 86% DB% 8C-% D9% 88-% D8% B9% D9% 88% D8% A7% D8% B1% D8% B6-% D8% AE% D9% 88% D8% B1% D8% AF% D9% 86-% D8% A2% D9% 86

تسکین درد آرتریت

افراد مبتلا به درد استخوان و آرتروز در هر قسمت از بدن می توانند از آب سیب زمینی برای کاهش قابل توجه این درد استفاده کنند.
انواع کمردرد، آرتروز در نقاط مختلف بدن، درد مفاصل همه با کمک این نوشیدنی ملایم و با گذشت زمان به طور کامل بهبود یافت.

سلامت قلب

  • همه ما از درد قفسه سینه می ترسیم.
  • و این درد باعث می شود به پزشک مراجعه کنیم.
  • ندانید که آب سیب زمینی می تواند بسیاری از بیماری های قلبی را درمان کند.
  • و از انسداد عروق و حمله قلبی جلوگیری می کند.

بهترین آمادگی برای زیباسازی صورت

  • به جای پرداخت هزینه زیاد برای کرم های ضد چروک و زیبایی، از آب سیب زمینی برای از بین بردن چین و چروک و همچنین هیدراته نگه داشتن صورت خود استفاده کنید.
  • همچنین با نوشیدن آب سیب زمینی می توانید از شر سیاهی زیر چشم، پلک های متورم، بدون درخشندگی و تیرگی پوست خلاص شوید.

التیام زخم

  • کسانی که از بیماری های گوارشی رنج می برند، مانند ورم معده و زخم های روده که باعث قولنج و زخم های عمیق می شود.
  • آب سیب زمینی به دلیل خاصیت ضد اسیدی یکی از بهترین درمان هاست.
  • همچنین در هضم صحیح غذا در دستگاه گوارش بسیار مفید است.
  • اسهال، یبوست و سوء هاضمه از دیگر فواید این آب میوه شگفت انگیز است!
بیشتر بخوانید  ۷ مسکن قوی و تاثیر گذار برای درمان درد مفاصل

کاهش دهنده کلسترول

  • سیب زمینی به طور خاص، آب سیب زمینی سطح کلسترول خون را کاهش می دهد.
  • سیب زمینی حاوی مواد مغذی زیادی مانند ویتامین ها، پتاسیم، کلسیم، آهن و … است که به عنوان یک رژیم غذایی برای افراد دارای کلسترول بالا مناسب است.
  • همچنین تیامین موجود در سیب زمینی عواقب بی حالی و کسالت را از بدن دور می کند و انرژی بیشتری به شما می دهد.
  • با این تفاسیر کافی است آب یکی دو عدد سیب زمینی را در آب میوه گیری در منزل تهیه کنید و روزی یک لیوان آن را بنوشید تا از بسیاری از بیماری ها جلوگیری کنید و هزینه های درمانی زیادی را پرداخت نکنید.

لطفا اگر سوال یا راهنمایی برای مقاله دارید خواص آب سیب زمینی

این را در نظر داشته باشید، آن را با ما و سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

———————————————— —————————

یک مجله اینترنتی دلگرم کننده

مرجان امینی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *