آیا ازدواج با سحر کوریشی جرم نیست!



به گزارش سلام نو به نقل از اکتساد آنلاین، امیر مقصودلو در کانال خود به سوالاتی درباره علاقه اش به صحرا قریشی و فعالیت مستمرش در دنیای بازیگری و مهاجرت پاسخ داد.

وی در این پیام نوشت: «گفتگویی و عنوانی در مورد آنچه نوشتی می بینم. وضعیت خانم کوریشی چگونه است؟ چه اتفاقی دارد می افتد؟ میخواستی چی بشه؟ آیا ازدواج جرم نیست؟ مطالب را ادامه دهید و من با حرفه و هدف آنها مشکلی ندارم! ملاقات ها و مصاحبه های زن مجرد باید در قالب برخورد با متاهل باشد!».

وی دلیل ازدواج خود با سحر قریشی را عشق خالص دانست و با رد شایعه کشف حجاب این بازیگر گفت: می خواهم بدانی فکر نمی کنی من را برای افشای حجاب یا فرار از ایران انتخاب کرده است! خیر، منافع ما برای همدیگر است نه به خاطر حاشیه و مسائل سیاسی! به همین دلیل با اینکه بازیگران خوبی هستند و مطمئناً از ویدیوهای من سود می برند، اما من از آنها در ویدیوهایم استفاده نمی کنم و کار می کنم پس مشکلی برای کار آنها در ایران وجود ندارد! پس مشکلات را با خود اشتباه نگیرید و با ایجاد حواشی و سوال حرفی را در دهان مسئولین نگذارید! «در هر کشور، دو هنرمند محبوب که کل کشور را به هم متصل می‌کنند، به هفته جشن، بازی، تبریک و آرزوی خیر تبدیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید  غریب آبادی اطلاعات بیشتر در مورد تولید سوخت سیلیکون / ادامه با توجه به الزامات فنی و تأخیر تأخیر - اخبار دیپلماسی ایران - اخبار بین المللی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید