آیا اختصاص اتوبوس ویژه بانوان در تهران درست است؟



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه ناوگان اتوبوسرانی تهران متعلق به همه شهروندان است، اعلام می کند: اتوبوسی به نام اتوبوس اختصاصی بانوان یا اتوبوس اختصاصی نداریم. اتوبوس مردانه در تهران.

از روز گذشته بحث اختصاص اتوبوس ویژه بانوان در تهران در فضای مجازی مطرح شده است.

اطلاعیه روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی درباره اتوبوس زنانه در تهران

روابط عمومی واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه ای در این خصوص اعلام کرد: بحث تفکیک فضا برای بانوان و آقایان در اتوبوس ها چند دهه است که در ناوگان اتوبوسرانی تهران و سایر شهرها و کلانشهرهای کشور به عنوان یک موضوع پذیرفته شده است. حتی در برخی در شهرهای جهان نیز اعمال می شود، اما در تهران اتوبوس جداگانه برای زنان و مردان وجود ندارد.

تفکیک فیزیکی موجود که سال هاست در ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران اعمال می شود، بر اساس میزان نیاز و تقاضای زن و مرد تقسیم می شود و لزوماً به نسبت مساوی نیست و در برخی اتوبوس ها و خطوط و در روزهای خاصی انجام می شود. و ساعت، این نسبت را می توان با فضا مقایسه کرد.ثابت پیش بینی شده متغیر است.

نیروی عملیاتی یک شرکت واحد که از طریق نظارت هوشمند و کنترل میدانی ایستگاه ها و خطوط را رصد می کند، بر اساس تراکم مسافر و تقاضای سفر در برخی ساعات، برخی اتوبوس ها به طور کامل برای آقایان و در برخی ساعات کاملاً با توجه به تعداد مسافران در در ایستگاه ها، زنان برای جابه جایی مسافران و ایجاد تعادل در خطوط ترتیب داده شده اند.

بیشتر بخوانید  افزایش حقوق بازنشستگان بالاخره قطعی شد/ افزایش حقوق 38 درصدی به اضافه 515 هزار تومان

اساسا اتوبوس ویژه بانوان و یا اتوبوس ویژه آقایان در تهران وجود ندارد و ناوگان اتوبوسرانی تهران بر اساس رسالت خود در خدمت تمامی هموطنان گرانقدری است که علیرغم همه کاستی ها و کاستی ها از اتوبوس به عنوان وسیله نقلیه خود استفاده می کنند. حمل و نقل در آنها سطح شهر را انتخاب کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید