مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آنچه در مورد دیوید رشیدی کمتر شنیده اید

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



در آن زمان ، او مسئولیت مجموعه فیلم و تلویزیون را بر عهده داشت و دوست نداشت برخی از جوانان با استعداد شغل خود را از دست بدهند ، خصوصاً زمانی که رضا بابک در آن زمان تازه پدر شده بود. در دوران دن لافون ، این پنج جوان اولین گروه تئاتر کودک را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکیل دادند ، اما علی رغم موفقیت زیاد به دلیل برخی مشکلات ، پس از حدود دو سال از مرکز بازنشسته شدند.

رشیدی دست بچه های خردسال را گرفت و با حضور آنها اولین گروه تئاتر کودک را در تلویزیون ایجاد کرد. وی که رهبر گروه تئاتر “امروز” بود ، با حضور این جوانان بخش کودکان این گروه را که نمایش های مختلفی را روی صحنه و در قالب نمایش های تلویزیونی اجرا می کند ، راه اندازی کرد.

دیوید رشیدی همچنین هنرمند بزرگی بود و به عنوان مدیر ، همیشه به فکر ایجاد شغل برای جوانان بود.

اکنون همسر وی ، به مناسبت روز تولد ، ایچترام برومند آرزو دارد تئاتر کشورمان ساماندهی شود و شرایط کار و زندگی برای جوانان شاغل در این زمینه مساعدتر شود.

احترام برومند ، که نگران فعالان جوان تئاتر بود ، در روز تولد همسرش گفت: بدیهی است که البته این مراقبت فقط برای آقای رشیدی نبود ، بلکه برای دیگر هنرمندان پیشکسوت مانند آقای -ن نصیریان نیز بود. همانطور که هنرمندان نسلهای بعدی این عنایت را داشته و دارند.

این هنرمند ابراز تأسف می کند: در حال حاضر تئاتر استانی که در تهران تئاتر ندارد ، خوشحال نیست و به نظر می رسد هیچ کس برای زندگی این کودکان کوچک اهمیتی ندارد.

بیشتر بخوانید  واکنش حسن روحانی به پیروزی تیم ملی ایران مقابل ولز

وی با یادآوری عشق وصف ناپذیر داوود رشیدی به تئاتر افزود: وی معتقد بود تئاتر ما به جایگاه بسیار خوبی رسیده است و هنرمندان با استعداد و جوانان با استعداد زیادی وجود دارد. البته او کاستی ها را می دانست و آرزو داشت که شرایط اجرای تئاتر هموارتر شود و زمینه برای فعالیت جوانان تشنه تئاتر فراهم شود.

بورومان ادامه می دهد: در روز تولد آقای رشیدی آرزو می کنم اوقات بهتری برای بچه های تئاتر داشته باشم. امیدوارم بچه های سینما در سالن های تئاتر دوست داشته شوند و به فکر استخدامشان باشند ، زیرا امروزه بسیاری از کودکان خردسال تئاتر هیچ کجا پیدا نمی شوند و بیکاری آنها را در وضعیت دشواری قرار می دهد. در این میان مشهورترین کسانی هستند که در شبکه سینمای خانگی یا سینما کار می کنند. با این حال ، مشخص نیست که این فیلم ها چگونه و چه موقع ساخته می شوند. با این وجود اوضاع تئاترها نسبت به کلاسهای دیگر دشوارتر است که امیدوارم این وضعیت بهتر شود.

۵۸۵۸

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *