آنچه از دریافت فیض و برکت الهی از دست می رود دیگر قابل جبران نیست



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای امنا صبح امروز دوشنبه (16 اسفند 1392) طی سخنانی در پیش از دستور جلسه شورای امنا با تبریک میلاد با سعادت حضرت سیدالشهدی (ع) امام سجاد (ع) یک کمر بنی هاشم (ع) فرمودند: فرا رسیدن این ایام خجسته و میلاد این سه نور الهی را به ملت ایران تبریک می گویم و امیدوارم همه از این نعمت بهره مند شویم. از وجود این نور مقدس

وی افزود: امروز روز مبارز است و این روز عزیز را به ویژه خدمت همه رزمندگان تبریک می گویم. از خداوند متعال برای جانبازان عزیز صبر و عزت و برای رفع مشکلات آنان مساعدت می نمایم.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: خداوند متعال را شاکریم که به ما توفیق داد تا ماه مبارک شعبان را دوباره درک کنیم. باید سعی کنیم از روزها و شب های این ماه گرانقدر نهایت استفاده را ببریم. امیدوارم اکنون که این ماه ارزشمند را درک کرده ایم، بتوانیم از برکات آن نهایت استفاده را ببریم.

آیت الله جنتی با بیان اینکه باید بررسی کنیم که از ایام خجسته چه اتفاقی برای ما افتاده است و کمبودهایی که در رسیدن به رحمت الهی در روزهای پربرکت پیش رو داشته ایم را جبران کنیم، گفت: چند هفته دیگر از ماه مبارک رمضان نمانده است، امیدوارم بتوانیم وارد ماهی پر از خیر و برکت رمضان شوید.

وی ادامه داد: باید آمادگی زیادی برای استجابت دعا داشته باشیم و اجازه ندهیم فرصت های طلایی از دست برود. در واقع آنچه از دریافت فیض و برکت الهی از دست می رود دیگر قابل جبران نیست، پس نباید از آن غفلت کرد.

بیشتر بخوانید  مدارس البرز تعطیل شد

دیدگاهتان را بنویسید