آنها کفر می گویند / سه برابر بیشتر از ما قرارداد امضا کردند! خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتریحیی گل محمدی پس از پیروزی 2-0 پرسپولیس مقابل اراک آلومینیج در یک کنفرانس خبری گفت ، اگرچه او حاضر به صحبت با دوربین های تلویزیونی نبود و فقط به رسانه های چاپی پاسخ داد ، اما گفت: “ما در یک بازی بسیار حساس پیروز شدیم.” هر مسابقه تا پایان فصل یک فینال است و ما به همه مسابقات به عنوان فینال نگاه می کنیم و در چنین مسابقاتی فقط باید برنده شویم که خوشبختانه امروز به آن رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ما در نیمه اول بازی هجومی و زیبایی را به نمایش گذاشتیم. ما می توانستیم بیش از دو گل به ثمر برسانیم زیرا تسلط کامل داشتیم. حیف که آنها طرفدار نبودند.

وی تأکید کرد: در نیمه دوم ، فکر می کنم به دلیل فشاری که آلومینیوم وارد کرد ، کمی عقب نشینی کردیم. طبیعی بود که فشار بیشتری وارد کنند. در این نیمه می توانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم. به ثمر نرسیدن این گل کار سختی بود ، اما ما توانستیم بازی را کنترل کنیم و پیروز شویم. ما این پیروزی را به هواداران خود که با ما نیستند تقدیم می کنیم.

گل محمدی درباره ادامه بازی های پرسپولیس توضیح داد: امیدوارم در سه بازی دیگر به 9 امتیاز برسیم و نتیجه خوبی بگیریم R بیایید به پایان فصل برسیم. در پایان امیدوارم بتوانم عنوان قهرمانی را ارائه دهم.

وی درباره دربی پایتخت با استقلال در جام حذفی تأکید کرد: این بازی همیشه برای هواداران هر دو تیم حساس و مهم است. امیدوارم شاهد بازی خوبی از هر دو تیم به دور از استرس و هیجان بازی باشیم. ما در حال حاضر روی بهبودی تمرکز کرده ایم و فکر می کنم این یک بازی زیبا باشد.

بیشتر بخوانید  "رامبد جوان" حرف های نگفته اش را زد/ عکس

مربی سفید وی در مورد اعتراض به هوچیگری گفت: هوچیگری فقط یک اعتراض نیست بلکه سخنان مدیرعامل حریف است که روزی دو بار مصاحبه می کند ، به قول او می خواهد با بی احترامی به پرسپولیس موقعیت از دست رفته خود را بدست آورد.

وی سخنان تند خود را ادامه داد: “دو یا سه هفته قبل از دربی آنها می خواهند با صحبت در مورد داور دربی سر و صدا كنند.” آنها از نظر مالی بسیار خوب بودند. آنها 98 میلیارد تن از کارگزار خود و 50 ، 60 میلیارد از افراد ثروتمند خود که در هیئت مدیره هستند گرفتند. 160 میلیارد فقط پول دریافت کرده است و. این تیم بیشترین هزینه را پرداخت کرده اما بیشترین فشار روی پرسپولیس است و آنها سقف قرارداد را تعیین می کنند. لطفا قرارداد هر دو تیم را منتشر کنید.

یحیی در گفتگوهای بی سابقه دریافت بازیکنان استقلال را فاش می کند و می گوید: چرا درباره انتشار قرارداد صحبت نمی شود؟ شما می دانید که چرا این همه بحث در مورد انتشار است ، همه آنها جای خود را می دهند من بکش؟ این به این دلیل است که آنها سه برابر بیشتر از ما توافق کردند و اما آنها هرگز اعلام نمی کنند. مطمئن باش. این یک هات کیپ است. آنها درباره ما صحبت می کنند زیرا تحت فشار هوادارانشان هستند. تمام توجه آنها به جای تمرکز روی خودشان ، معطوف به تیم ما است که متأسفانه از نظر تیم رقیب افتاده است. اینها نقاط گرم هستند که ما داریم صحبت می کنیم.

بیشتر بخوانید  روسیه به عضو ناظر جنبش عدم تعهد تبدیل شده است

دیدگاهتان را بنویسید