آنتی بیوتیک ها در درمان سرطان پوست موثر هستند – آژانس اطلاعات مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر به نقل از Science روزانه، محققان مرکز ماه بلژیک احتمالاً سلاح جدیدی برای جنگیدن دارد ملانوم به دست آورد و: ضد بیوتیک سلام که هدف آنها نیروگاههای سلولهای سرطانی است.

«افتخار و احترام لوچیرئیس تیم تحقیقاتی توضیح می دهد: “با سرطان ، برخی سلول ها.” ملانوم آنها می توانند برای فرار از سیستم ایمنی از درمان جلوگیری کرده و تکثیر را متوقف کنند. “این سلولهای هی هستند که توانایی تشکیل تومور جدید را در مراحل بعدی دارند.”

وی گفت: برای زنده ماندن در درمان سرطان ، سلولهای غیرفعال باید نیروگاه خود را داشته باشند. میتوکندری همیشه فعال بمانید. مانند میتوکندری از باکتری برای دریافت به نظر می رسد که با گذشت زمان ، آنها در سلولهای مختلف زندگی می کنند ، در برابر گروه خاصی از ضد بیوتیک آره آنها بسیار آسیب پذیر هستند. این به ما ایده استفاده از این ایده را داد ضد بیوتیک آره به عنوان داروهای ضد التهاب ملانوم “او داد.”

محققان در تحقیقی روی موش های سرطانی مشاهده کردند ضد بیوتیک آره آنها به سرعت سلول های سرطانی را از بین می برند ، بنابراین می توان از آنها برای خرید زمان ارزشمند مورد نیاز برای شروع ایمنی درمانی استفاده کرد. در تومورهایی که دیگر به درمان های هدفمند پاسخ نمی دهند ، ضد بیوتیک آره افزایش طول عمر موش ها.

مطابق با لوچی، “پیدا شد سلام ما به تحقیق روی موش ها متکی هستیم ، بنابراین نمی دانیم این درمان در انسان تا چه حد است تاثیر گذار E. “

بیشتر بخوانید  شماره جدید اخبار تعطیلات / موسیقی باید معکوس شود

دیدگاهتان را بنویسید