آنتونیو باندراس به ایندیانا جونز 5 پیوست – مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی ، آنتونیو باندراس آخرین بازیگری است که در قسمت پنجم سریال ایندیانا جونز ظاهر شده است. او در ایندیانا جونز 5 نقش هریسون فورد و همچنین فیبی والر بریج ، مادس میکلسون ، بوید هالبروک ، شانت رنه ویلسون و توماس کرچمن را بازی کرد.

فیلمبرداری این فیلم ماجراجویی از ماه ژوئن در استودیوی Pinewood در لندن آغاز می شود و اولین فیلم از سری ایندیانا جونز است که با نام دیزنی تولید می شود.

جزئیات فیلم و نقشی که بندرا بازی خواهد کرد مشخص نیست و این فیلم قرار است از 29 ژوئیه 2022 راهی سینماها شود.

این فیلم به کارگردانی جیمز منگولد برنده نامزدهای اسکار برای “لوگان” و “فورد در برابر فراری” است. او فیلمنامه را با همکاری جاز و جان هنری باترورث نوشت.

استیون اسپیلبرگ که کارگردانی چهار قسمت قبلی فیلم را بر عهده داشته است ، امسال مسئولیت های دیگری از جمله تهیه کنندگی فیلم را دارد. آهنگساز 89 ساله جان ویلیامز آهنگ این فیلم را دوباره ساخت.

اخیراً تصاویر پشت صحنه فیلم شبیه دهه 1960 در ایالات متحده است.

هریسون فورد 78 ساله ماه گذشته هنگام بازی در صحنه ای از فیلم از ناحیه شانه آسیب دید و انتظار می رود بازگشت او به فیلم مدتی طول بکشد.

بازیگر معروف بندرا ، که برای بازی در فیلم “رنج و غرور” در سال 2019 نامزد اسکار شد ، اخیراً با کمدی اکشن “بادیگارد ، همسر قاتل” دیده شد. او در چندین فیلم از جمله “گربه با چکمه: آخرین آرزو” و “ناشناخته” بازی کرد.

بیشتر بخوانید  المپیک 2020 توکیو| مرد طلایی المپیک خادم حرم امام رضا (ع) شد- اخبار رشته های ورزشی - اخبار ورزشی تسنیم

تابستان گذشته ، در شصتمین سالگرد تولد خود ، وی این موضوع را تأیید کرد ویروس کرونا آلوده است

دیدگاهتان را بنویسید