مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آناهیتا درگاهی در جشنواره فیلم فجر

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آناهیتا درگاهی بازنده در یک اکران خصوصی شرکت کرد و سبک متفاوت او مورد توجه قرار گرفت.آناهیتا درگاهی بازیگر سرشناس ایرانی با بازی اخیرش در سریال می خواهم زندگی کنم بیش از پیش توانایی خود را در عرصه بازیگری نشان داد. آناهیتا درگاهی او همسر محمد پروین بود که پس از طلاق با اشخان حتیبی بازیگر ایرانی ازدواج کرد.آناهیتا درگاهی او علاوه بر بازیگری در تئاتر و سینما، نقاش حرفه ای است. مشوق اصلی آناهیتا درگاهی برای پدرش نقاش بود.

بیوگرافی آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر کشورمان در 7 بهمن 1365 در تهران به دنیا آمد و از دوران کودکی به تشویق پدرش به تحصیل در رشته نقاشی پرداخت که تا به امروز به طور جدی به آن پرداخته است. علاقه زیاد آناهیتا درگاهی او را به تحصیل در این رشته سوق داد و در نمایشگاه کارشناسی ارشد در موزه هنرهای زیبای کاخ سعد آباد، گالری کمال الملک و گالری جم آرت دبی برای تحصیل در رشته گرافیک و نقاشی در دانشگاه ثبت نام کرد. است.

آناهیتا درگاهی

ازدواج اول و دوم آناهیتا درگاهی

آناهیتا پیش از این دو بار ازدواج کرده بود. اولین ازدواج او با محمد پروین یک تجربه ناموفق بود و همسر فعلی اش اشکان حتیبی بازیگر ماست.

همسر اول آناهیتا درگاهی

آناهیتا در سال 93 با داستان جدیدی در زندگی شخصی خود روبرو شد و آن ازدواج با پسر معروف ترین چهره فوتبال ایران بود. محمد پروین فرزند علی پروین فوتبالیست و مربی سابق کشورمان است که از سال 1372 زندگی مشترک خود را با آناهیتا درگاها آغاز کرد اما این زندگی مشترک چندان دوام نیاورد و یک سال بعد در سال 94 این زوج از یکدیگر جدا شدند. .

بیشتر بخوانید  پیشتازی ایران خودرو در کسب سهم بازار در سایه کاهش تعهدات معوق و مانده تعهدات

آناهیتا درگاهی

جدایی آناهیتا از محمد پروین

آناهیتا درگاهی در دی ماه سال 94 در مصاحبه ای پس از استفاده از عنوان عروس علی پروین، خبر جدایی خود از محمد پروین را منتشر کرد و گفت که پس از جدایی با خانواده پروین ارتباطی نداشته است. حواشی متعدد مربوط به ماجرای جهیزیه و خبری مبنی بر اینکه آناهیتا درب خانه جهیزیه محمد پروین را به ارزش 300 میلیون فروخته است. طلاق این زوج تمام شده است.

آناهیتا درگاهی

ازدواج آناهیتا با اشکان حتیبی

اندکی پس از جدایی آناهیت درگاهی و محمد پروین، خبر ازدواج اشکان حتیبی در رسانه ها منتشر شد. آناهیتا درگاهی سال 95 با اشکان حتیبی سر سفره عقد نشست و خوشحال به خانه رفت. اشکان حتیبی در برنامه رسانه دورهمی حضور پیدا کرد و این بازیگر جوان در برنامه خندوانه از ورود آناهیتا درگاهی به زندگی اش ابراز خوشحالی کرد و به او ابراز علاقه کرد. آنها در دنیای هنر سرشار از انرژی هستند.

زندگی آناهیتا درگاهی و اشکانا حتیبی

اشکان حتیبی و آناهیتا پس از آشنایی کوتاه مدت تصمیم به ازدواج گرفتند و این بازیگر در مصاحبه ای از زندگی زناشویی خود ابراز رضایت کرد و همسرش را فردی روشنفکر و آتشین توصیف کرد و گفت که اشکان حتیبی شنونده و دوست همیشگی است. آناهیتا بخشی از اوقات فراغت خود را با همسرش، تماشای فیلم، مسافرت و تمرین با او می گذراند.

آناهیتا درگاهی

پیشینه بازیگری آناهیتا درگاهی

این هنرمند اولین دوره های بازیگری خود را نزد فرزاد موتمن برگزار کرد. در سال 1394 از معلمش برای بازی در فیلم “آخرین بار کی صحرا را دیدی؟” او انتخاب شد. این فیلم در 5 بخش از جشنواره فیلم فجر نامزد شد و تاثیر زیادی روی آناهیتا درگاها داشت که حتی در همان نقش کوتاه هم دیده شود. ایفای نقش کوتاه در فیلم زرد در سال ۱۳۹۵ دومین فعالیت سینمایی آناهیتا درگاها بود. قانون مورفی به نام آناهیتا درگاها یکی از بازیگران این فیلم نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید  چشمای ذره‌بینت رو به کار بنداز و بین 1528‌ها، عدد 1328 را پیدا کن

اوقات فراغت آناهیتا واشکان خطیبی است

آناهیتا درگاهی در گفت و گو با همسرش اشکان حتیبی گفت: در اوقات فراغت فیلم می بینیم، مسافرت می کنیم، ورزش می کنیم، آناهیتا درگاهی چندین پوستر برای کنسرت های همسرش و کارهای دیگر طراحی کرده است.

آناهیتا درگاهی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *