آناشید حسینی با جراح دندانپزشک خود نامزد کرد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: آناشید حسینی مدل ایرانی متولد ۴ بهمن ۱۳۷۰ در اهواز و فارغ التحصیل رشته معماری است. آناشید حسینی این طراح لباس ایرانی متولد ۴ بهمن ۱۳۷۰ در اهواز است و از دو سالگی در تهران زندگی می کند. آناشید حسینی او دارای مدرک لیسانس معماری و فوق لیسانس مدیریت مد از دانشگاه بین المللی هنر و مد پاریس است.

آناشید حسینی

خانم حسینی در زمینه طراحی لباس فعالیت می کند و به عنوان یک طراح حرفه ای لباس در فضای مجازی و صنعت مد شناخته می شود.

او در حال حاضر به طور حرفه ای به طراحی لباس عروس می پردازد و اخیراً سالن خود را برای تازه عروسان در خط غیر رسمی افتتاح کرده است. آناشید به دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد خود به عنوان بهترین طراح لباس در این زمینه معرفی می شود.

برندی که وی ثبت کرده هیبا می باشد که در حال حاضر در فروشگاه اتوپیا واقع در خیابان فرشته قرار دارد.آناشید حسینی در زمینه تولید و فروش لباس های راحتی و لباس عروس فعالیت دارد.

دندانپزشک وی دکتر امین رضا چلبیانلو، جراح و دندانپزشک و تهیه کننده سینما است که اخیراً این دو را نامزد کرده است.

آناشید حسینی

بیوگرافی دکتر امین رضا چلبیانلو

دکتر امین رضا چلبیانلو جراح دندانپزشک و تهیه کننده سینما در 20 مرداد 1362 در تبریز به دنیا آمد. تحصیلات خود را در تهران آغاز کرد و در دبیرستان البرز تهران ثبت نام کرد و تحصیلات خود را در رشته دندانپزشکی در تهران و اروپا در انگلستان ادامه داد. و کانادا پس از گذراندن دوره های تخصصی و تکمیلی به ایران بازگشت و به کارآفرینی پرداخت.

بیشتر بخوانید  تحقق قیمت مسکن از طریق استفاده از سیستم های بازرگانی شفاف و حذف واسطه ها

وی همچنین دارای بورسیه تحصیلی و فوق لیسانس جراحی ایمپلنت پیشرفته از آمریکا و عضویت در انجمن ایمپلنتولوژی آمریکا و از چهره های رسانه ای و کارشناس مسائل پزشکی در ایران است.

او تهیه‌کننده فیلم‌های آب، آتش، باد و خاک و فیلم چهار، اولین پزشک تولیدکننده سینمای ایران است. وی همچنین مولف کتاب های تخصصی در زمینه دندانپزشکی و مدیر و موسس بزرگترین کلینیک خصوصی دندانپزشکی تهران بود.

دکتر امین رضا چلبیانلو (دکتر امین چلبی) دندانپزشک، ایمپلنتولوژیست، تهیه کننده سینما، کارگردان، موسس کلینیک دندانپزشکی، متخصص رسانه و تلویزیون صاحب نام است. ویزاهای سابق ایتالیا، بلژیک و سوئد به وی ارائه شد.

آناشید حسینی


دیدگاهتان را بنویسید