مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آمپول سینتول | دستورالعمل مصرف

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سینتول چیست؟

یک بدنساز سابق آلمانی به نام کریس کلارک سینت سایزر اصلی را اختراع کرد. تصمیم کلارک این بود که بتواند محصولاتی تولید کند که عضلات را بزرگتر کند. یعنی تزریق روغن به آنها باعث رشد آنها می شود.
تزریق‌های موضعی معمولاً از روغن و نوعی بی‌حس کننده موضعی تشکیل می‌شود که به قسمتی از بدن تزریق می‌شود و باعث می‌شود آن قسمت از عضله متورم و شکل بگیرد.
معمولاً در داروهای موضعی استفاده می‌شود که معمولاً به آن سنتول گفته می‌شود، 85 درصد تری گلیسیریدهای چرب زنجیره متوسط، 7.5 درصد بی‌حس کننده‌های موضعی به نام لیدوکائین و در نهایت 7 درصد. 5 درصد آن را «بنزیل الکل» تشکیل می دهد.

به صورت عضلانی و عمیق در ماهیچه ها تزریق می شود. با تکرار تزریق این ماده به عضله مورد نظر حجم زیادی از مایع چرب وارد عضله شده و با التهابی که در محل تزریق ایجاد می کند باعث افزایش ناگهانی و سریع حجم عضله می شود به طوری که بالون پر از هوا می شود. محدودیت زمانی.


Sintol یک درمان عالی بدنسازی است

پاسخ بدن به این محرک تورم موضعی است که در آن بافت ماهیچه ای مایع را ذخیره می کند. این به نوبه خود باعث افزایش قطر ماهیچه های مورد نظر می شود و در نتیجه بدنسازان به نظر به نتیجه مطلوب می رسند.
البته این تحریک می تواند باعث ناراحتی شود، بنابراین برای کاهش درد ناشی از تزریق، لیدوکائین (مسکن درد) را اضافه کنید. اگرچه وجود این ماده می تواند درد ناشی از تزریق را تا حد زیادی کاهش دهد، اما در هر صورت مصرف این دارو خطرات زیادی را به همراه دارد.
شاید استفاده از سینتول به دلیل اندام عجیب و شگفت انگیز شما باعث جذب دیگران شود. اما شک نکنید که این عوارض سریع بدون عارضه نیستند و باید منتظر هر اتفاق غیرقابل پیش بینی در بدن خود باشید.

بیشتر بخوانید  درمان درد شدید بدن

خطرات استفاده از Syntol

امروزه بیشتر جوانان به عضله سازی علاقه مند هستند و بسیاری از آنها بدون دانش و مهارت کافی از مکمل های غذایی مختلف و تزریقات غیرعادی استفاده می کنند که خطرات این اقدامات را دوچندان کرده است.
استفاده از Syntol ساده ترین و سریع ترین راه برای عضله سازی بدون وزن و تلاش است. اما واقعیت چیز دیگری است، افکت مصنوعی دیگر فریب نیست و یک روش ساختگی است.
ماهیچه هایی که تزریق می شود نرم و اسفنجی هستند و به این ترتیب شما مانند جینی خواهید بود که ماهیچه های آن بادکنکی بیش نیست.


سینتول و عوارض آن

متأسفانه بسیاری از افراد فقط ظاهر یک فرد را می بینند و به قدرت بدنی او توجه نمی کنند. این منجر به روی آوردن افراد بیشتری به این روش می شود. البته به خاطر داشته باشید که تشویق اطرافیان بی تاثیر نیست; اگر دیگران نظر خاصی در مورد بدنسازان ندارند و مرتب از آنها تعریف نمی کنند; جوانان دیگر از چنین داروهای تقلبی استفاده نخواهند کرد.

سینتول و عوارض آن

برای مثال، برای مصرف کنندگان Syntol غیرمعمول نیست که به عفونت پپتیک مبتلا شوند. این تزریق ها مقدار زیادی عفونت در عضلات ایجاد می کند که باید خشک شوند. احتمال ایجاد اسکار بعد از تزریق نیز وجود دارد، گاهی اوقات حجم اسکار آنقدر زیاد است که از جریان خون به داخل بافت جلوگیری می کند و در صورت عدم درمان باعث قطع عضو می شود.
بدتر از آن، ابتلا به عفونت استافیلوکوکی که به مرور زمان گسترش می‌یابد، می‌تواند بسیار خطرناک و کشنده باشد.
ماهیچه هایی که با سینتول رشد کرده اند، ماهیچه های واقعی نیستند و به هیچ وجه شما را قوی تر نمی کنند. سینتول تنها راه دروغ گفتن به خود و دیگران است. با این آمپول ها آدم به این فکر می کند که چقدر قوی و عضلانی شده است.
افزایش فوری حجم و همچنین سفتی عضلات هنگام استفاده از این دارو مشاهده شد. اما زمانی که رقابت به پایان می رسد، بیشتر حجم به دست آمده با استفاده از این دارو حتی پس از چند روز خود به خود ناپدید می شود و تنها عوارضی که باقی می ماند و گاهی اوقات باید سال ها با این عوارض مقابله کرد.تفاوت ها همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید  همه چیز در مورد مصرف شربت دیفن هیدرامین


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *