آموزش پخت و طرز تهیه شیرینی پرنس


طرز تهیه شیرینی پرنس از شیرینی های ترد و خشک

اگر علاقه مند به پخت شیرینی های ترد و خشک در منزل هستید، آن را تهیه کنید والوان شیرینی و شیرینی اسکار و شیرینی شاهزاده این گزینه خوبی است. می توانید این غذای خوشمزه را برای شام یا حتی به عنوان کیک عید تهیه کنید و از غذا نوش جان کنید. در تهیه شیرینی پرنس می توانید از ساده ترین مواد استفاده کنید.

مواد لازم برای تهیه شیرینی پرنس

  • نشاسته: 1 قاشق غذاخوری
  • پودر قند: 1 پیمانه
  • وانیل: 1 پاکت
  • شکلات صبحانه با خامه شکلاتی: به میزان لازم
  • آرد: به میزان لازم
  • کره: 125 گرم

شاهزاده مقدس

طرز تهیه شیرینی خوشمزه شاهزاده

ابتدا برای تهیه این دسر فوق العاده قبل از هر کاری کره را بردارید تا با دمای محیط برابر شود. وقتی کره به دمای محیط رسید، آن را در ظرفی ریخته و پودر قند را به کره اضافه کنید. سپس نشاسته و وانیل را اضافه کنید و مواد را خوب مخلوط کنید تا مخلوط یکدستی به دست آید.
سپس آرد را کم کم به مواد آماده شده در مرحله قبل اضافه کنید. مواد را مخلوط کرده و آرد را اضافه کنید تا بقیه مواد به دست بچسبند و به هم بچسبند. حالا روی ظرف را سلفون بپوشانید و در یخچال قرار دهید. نیم ساعت طول می کشد تا خمیر در یخچال بماند.

باید بخوانید:

بعد از این مدت خمیر را خارج کرده و با وردنه روی سطح صاف کنید. خمیر را پهن کنید تا بیسکویت ها غلیظ شوند. خمیر را با قالب فرم دهید و سطح آن را با خلال دندان سوراخ کنید و سینی فر را بردارید و کف آن را با کاغذ روغنی بپوشانید. بیسکویت ها را روی سینی فر قرار دهید و در فر قرار دهید. لازم بود فر را کمی زودتر روشن کنیم تا گرم شود. برای پخت این شیرینی دما را روی 170 درجه تنظیم کنید. سپس صبر کنید تا ته کوکی ها طلایی شود. حالا آن را از جعبه خارج کنید.
صبر کنید تا شیرینی ها کمی خنک شوند. آب نبات ها را با دقت از کاغذ روغنی جدا کرده و در ظرفی قرار دهید. سپس بیسکویت ها را با خامه شکلاتی پخش کنید و یک بیسکویت دیگر بگذارید تا بچسبد. شیرینی های شاهزاده شما آماده برای لذت بردن هستند.

بیشتر بخوانید  کباب کبک درسته


دیدگاهتان را بنویسید