آموزش مهارتهای فردی کودکان در کتاب / “من می توانم” منتشر شده است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، کتاب آموزش و مهارت “من می توانم” همراه با شعرهایی از نفیسه صادق پور و تصویرگری مرتضی نیکوئین در انتشارات “گنچه” در 8 صفحه منتشر شده است.

این کتاب شامل تمرینات و بازی های اجرایی است که برای افزایش سطح دقت ، تمرکز و هماهنگی چشم و دست در کودکان ایجاد و منتشر شده است. استفاده از این کتاب به تقویت انگشتان کودک هنگام انجام حرکات کوچک و ظریف کمک می کند. همچنین باعث ایجاد اعتماد به نفس ، اعتماد به نفس و استقلال کودکان برای انجام کارهای شخصی خواهد شد.

I Can برای کودکان سه تا شش ساله است ، اما فقط به این دلیل که کودک کند است یا توانایی تسلط بر مهارت های این کتاب را ندارد ، به معنای نقص ذهنی یا جسمی آنها نیست. بلکه با ادامه تمرینات و همراهی والدین در اجرای مهارت های گرامری ، کودک به توانایی لازم در انجام فنون و بازی های کتاب می رسد.

مهارت هایی که کودک در مواجهه با این کتاب خواهد آموخت شامل بستن زیپ ، بستن لباس ، بستن بند کفش ، چسباندن لباس و کفش ، بستن لباس و بستن روبان است.

آیات موجود در زمینه های کتاب ، متناسب با هر مهارت ، ضمن تشویق خلاقیت ذهنی کودک ، به والدین یا مربی اجازه می دهد تا در هر صفحه برای شخصیت های کتاب نامی انتخاب کند و ماجراهای مورد علاقه کودک را ایجاد و بیان کند.

گفتنی است ، کتاب “من می توانم” با تیراژ 1000 نسخه در انتشارات غنچه منتشر شده و علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند آن را از کتابفروشی ها و فروشگاه های اسباب بازی معتبر در سراسر کشور تهیه کنند.

بیشتر بخوانید  وام ازدواج 1401 چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید