آموزش جامع برای گرفتن فالگیر


چگونه فال حافظ برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگر با مجله دلگر به روز باشید.

چگونه یک فالگیر بگیریم

چگونه ثروت حافظ را بدست آوریم؟

البته چگونه یک فالگیر بگیریم شما او را از دادگاه می شناسید و شاید شما هم جزو کسانی باشید که گاهی وقت هایی که دلتان می خواهد دست به اقدام می زنید. حافظ برای عده ای همدم گرمابه و گلستان فوق العاده است و همیشه دیوان کوچکی با خود دارند.

ممکن است برخی افراد به دلیل علاقه بیش از حد به حافظ، کلکسیونر انواع مبل حافظ در اشکال و اندازه های مختلف به حساب آیند. به هر حال این یک بار دیگر است فالگیر را بیاور او به شما می گوید.

چگونه یک فالگیر بگیریم

برای بدست آوردن فال حافظ با مبل او ابتدا باید مبل حافظ را تهیه کنید یا هدیه بگیرید!

چگونه یک فالگیر بگیریم

برخی از کتاب های غزلیات حافظ اصلاً گرفته نمی شود فال حافظ در هر صفحه غزل چاپ و چاپ شده و در ابتدای کتاب جدول اعداد مربوط به شماره غزلیات کتاب آمده است. می توانید یکی از شماره های چشم بسته و متنی را انتخاب کنید که با آن شماره غزلیات فال شما مطابقت دارد.

چگونه یک فالگیر بگیریم

قبل از مصرف فال حافظ بر اساس اعتقادات دینی فاتحه، جان زبان را قربانی می کنیم. سپس یک نیت می کنیم و به طور اتفاقی صفحه دادگاه را باز می کنیم. یک غزل معمولاً غزلی است که در سمت راست کتاب شروع می شود. مگر اینکه قانون دیگری داشته باشید.

چگونه یک فالگیر بگیریم

معمولاً غزل یا غزل هفتم را بعد از غزل فال ببینید فال حافظ در نظر گرفتن. که نظر خود حافظ یا تایید فال تلقی می شود.

بیشتر بخوانید  دو مامور درگیری با دختری در تهرانپارس دستگیر و آزاد شدند

چگونه یک فالگیر بگیریم

این روزها که به اینترنت دسترسی دارید یکی دیگر از راه های گرفتن فالگیر، جستجوی ساده و چند کلیک است فال حافظ گرفتن. بسیاری از سایت ها به شما کمک می کنند غزلیات حافظ را به خاطر بسپارید و به فال حافظ برسید

برنامه های گوشی اندروید که فالگیر را بیاور آنها هر زمان که بخواهند این امکان را فراهم می کنند. فقط یکی از آنها را روی تلفن همراه خود نصب کنید.

چگونه یک فالگیر بگیریم

شناخت و پذیرش خوبی ها و بدی ها از محتوای غزل به وضعیت روحی، عاطفی و اعتقادی فالگیر بستگی دارد. به هر حال در هر غزلی از حافظ بیتی هست که فالگیر آن را متناسب با خواسته و نیات خود می داند و آن را به عنوان شرح و پاسخ حافظ می پذیرد و به آرامش خاطر می رسد.

چگونه یک فالگیر بگیریم

روش ساده تر و عامیانه تر:

رهگذر معمولاً هنگام فراق از دربار حافظ به عزیزترین فرد خود یعنی خدا و معشوقه اش (شاخ نبات) سوگند یاد می کند.

این سوگند معمولاً به صورت زیر تلفظ می شود:

اچه داستان عاشقانه ای! تو مگس گیر هر رازی هستی! به خدا و شاخه گیاهت سوگند که هر چه را که مناسب و مصلحت می دانی برای من آشکار کنی و آرزوی مرا برآورده کنی..

ضمناً برای شادی روح حافظ باید صلوات یا فاتحه بخوانیم!

نکات و هشدارها
بیش از 3 بار شکار کنید فال حافظیک بار برای یک نفر بی احترامی به حافظ محسوب می شود.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


دیدگاهتان را بنویسید