مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آمازون به دلیل نقض قوانین حریم خصوصی اروپا 887 میلیون دلار جریمه کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش TechCrunch ، این تصمیم روز جمعه به آمازون اعلام شد و این شرکت از این تصمیم شکایت کرد و آن را بی اساس توصیف کرد و افزود که به دنبال دفاع شخصی قوی در این زمینه است.

طبق قوانین اتحادیه اروپا ، هیچ شرکت فناوری حق استفاده از داده های کاربران به هر نحوی بدون اطلاع و رضایت آنها را ندارد. سخنگوی آمازون گفت: “حفظ اعتماد و امنیت اطلاعات مشتریان آمازون یکی از اولویت های اصلی ما است و هیچ تداخلی در استفاده از داده ها وجود ندارد و داده های کاربران هرگز به شخص ثالث منتقل نشده است. بنابراین ما با این تصمیم مخالف هستیم و درخواست تجدیدنظر می کنیم.

این تصمیم در نتیجه شکایت یک گروه حریم خصوصی فرانسوی علیه آمازون به نام La Quadrature du Net است. این گروه خود را از منافع هزاران اروپایی محافظت می کند تا اطمینان حاصل شود که داده های افراد توسط شرکت های بزرگ فناوری برای سوء استفاده از رفتار آنها برای اهداف سیاسی و تجاری مورد سوء استفاده قرار نمی گیرد.

ده ها هزار نفر نیز علیه اپل ، فیس بوک ، لینکدین و گوگل شکایت کرده اند که می تواند منجر به جریمه های سنگینی علیه این شرکت های آمریکایی شود.

بیشتر بخوانید  شرایط برگزاری مراسم عزاداری محرم در استان تهران اعلام شد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *