مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آمار فوتی‌های کرونا در استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته –

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت:‌ خوشبختانه میزان مرگ و میر بیماران کرونایی در استان تهران پایین آمده است، به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ فوت داشتیم و روند درمانی در بیمارستان‌ها کاهشی است.

دکتر نادر توکلی معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: خوشبختانه میزان مرگ و میر بیماران کرونایی در استان تهران پایین آمده است. به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ فوت داشتیم و روند درمانی در بیمارستان‌ها کاهشی است.

وی ادامه داد: اکنون ۳ هزار بیمار کرونایی بستری در مراکز درمانی استان تهران داریم و روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ بیمار ورودی به مراکز درمانی داریم و وضعیت رو به کاهش است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران درباره بروز پیک ششم کرونا ابراز داشت: به نظر می‌رسد اگر چنین موجی اتفاق بیفتد، عمده بیماران به صورت خفیف، متوسط و سرپایی باشند.

توکلی افزود: چون تعداد قابل توجهی واکسن تزریق شده، در کاهش مرگ و میر و بروز بیماری خطرناک تاثیر داشته است. اگر ابتلایی هم باشد عمدتا بیماران در حوزه سرپایی خواهند بود و بیماری شدید نخواهیم داشت.

وی متذکر شد:‌اکنون کماکان کرونا با همان علائم سرماخوردگی شامل گلودرد و آبریزش بینی در بیماران سرپایی اتفاق می‌افتد.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران ابراز داشت: روند واکسیناسیون سنین ۱۲ تا ۱۸ خیلی خوب انجام شده و درصد قابل توجهی از دانش‌آموزان واکسینه شده‌اند.

بیشتر بخوانید  علت قدرت انتقال بالای اومیکرون نسبت به سایر جهش های ویروس کرونا چیست؟ / فیلم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *