آمار عجیب و شگفت انگیز ساختمان های ناایمن در تهران



به گزارش سلام نو به نقل از مهرا، شهردار تهران با این عنوان که مسکن امروز بزرگترین مشکل شهر تهران است، گفت: کمبود فضای مسکن داریم و به همین دلیل در شهر تهران ایستگاه مسکن راه اندازی کرده ایم. شهرداری.” “

علیرضا زاکانی در سخنانی پیش از خطبه های نماز در تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیامدهای سنگینی را در سراسر جهان به دنبال داشت، افزود: پس از پیروزی انقلاب، دشمنان همواره تلاش کردند تا انقلاب را شکست دهند؛ در حالی که انقلاب اسلامی در همه جای دنیا عواقب جدی داشت. که البته در این راه شکست خورد. امروز همه دشمنان در تلاشند تا از تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی از جمله آزادی، استقلال و پیشرفت جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند مردم را از آینده درخشان انقلاب اسلامی ناامید کند، گفت: امید مردم بسیار مهم است و این امید جز با خدمت و پیشرفت تامین نمی شود.

شهردار تهران با بیان اینکه دولت و شهرداری در مسیر خدمت هستند، ادامه داد: این فرصتی است برای هر دوی ما که بتوانیم از شعارهای انقلاب استفاده کنیم و فرصتی برای ایجاد آرزو برای تحقق بخشیدن به خود. آرمان ها.” “

وی افزود: تهران به عنوان بزرگ ترین کلان شهر غرب آسیا که طبق آمار 9 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارد و روزانه 13 میلیون نفر جمعیت دارد، از هر نظر خارج از محدوده شهر جغرافیایی تهران تأثیراتی دارد و به طور مستقیم سایر نقاط کشور را تحت تأثیر قرار می دهد. . از این رو، به تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهر تهران برای خود یک دولت است و به نیازها و شرایط خود توجه می کند، به مردم تهران خدمت می کند و الگوی درست می سازد. این فرصتی را ایجاد می کند که در جهت تحقق اهداف انقلاب از دیگران گام برداریم.

بیشتر بخوانید  فال حافظ روزانه جمعه 10 آذر 1402 با معنی و تفسیر دقیق

بیش از 12 هزار هکتار از تهران امن نیست

زاکانی با اذعان به اینکه از نظر امنیت ضعیف هستیم، گفت: بیش از 12 هزار هکتار از ساختمان های مسکونی شهر تهران ایمن نیست، گفت: فاصله شمال به جنوب و اختلاف طبقاتی جدی در تهران مشهود است؛ اما در حال حاضر بیش از 12 هزار هکتار از ساختمان های مسکونی شهر تهران امن نیست. بی نظمی در ترافیک و شرایط جوی مشهود است و دلیل آن هم راحت نبودن ساکنان تهران است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری هم ضرر دارد، افزود: در روزی که 10 ماه پیش این مسئولیت را برعهده گرفتیم، شهرداری تهران 75 هزار میلیارد تومان بدهی داشت و سال گذشته شهرداری پول پرداخت کارمندان خود را داشت. . حقوق سه ماهه.» قرض گرفته بود.

زاکانی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری برای تغییر کالبد معنوی و فیزیکی شهر تلاش کردند، ادامه داد: به زودی به ثبات مالی مثبت رسیدیم. 1200 حساب در شهرداری تهران داشتیم که باعث فساد شد. زیرا رفع فساد در میان ما اراده حتمی بود; امروز می توانم ادعا کنم که بالغ بر 16 هزار میلیارد تن تسهیلات برای شهرداری بوده و در دادگاه علیه ما تامین شده است. با تلاش ما این امکانات از شهرداری تهران حذف نشده است. همچنین بالغ بر 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات بود که می توانیم از دیگران به شهرداری برگردانیم.

افزایش سرمایه 300 هزار میلیاردی در تهران

شهردار تهران افزود: چهارشنبه هفته آینده 300 هزار میلیارد پروژه را برای دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی و نهادهای مختلف برای مشارکت در ساخت و ساز شهر تهران به نمایش می گذاریم.

بیشتر بخوانید  حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان، تندروی را ستود و میانه‌روی را انحراف نامید!

وی با بیان اینکه امروز در تهران مشکلات زیادی وجود دارد، تصریح کرد: وی تاکید کرد: قطعا بزرگترین مشکل امروز شهر تهران مشکل مسکن است. کمبود مسکن داریم به همین دلیل در شهرداری پایگاه مسکن ساخته ایم. صدور پروانه مسکن را به دو ماه کاهش دادیم. گلوگاه و چالش ما فضای سبز و تابلوی نما است که اگر این مشکل حل شود; زمان صدور مجوز کوتاه تر خواهد بود.

دو بزرگراه در تهران ساخته می شود

زاکانی در خصوص عملیات عمرانی در حال انجام در شهرداری تهران گفت: به زودی دو بزرگراه و یک بزرگراه در تهران ساخته می شود. تونل شهید متوسلیان که هفته گذشته مجوز آن صادر شد، احداث می شود. این تونل از انتهای بزرگراه شهید سجاد به آزادگان خواهد بود. همچنین بزرگراه شهید شوشتری از انتهای رستگار تا بزرگراه شهید یاسینی احداث می شود. بزرگراه شهید شوستری باعث کاهش یک و نیم درصدی کل ترافیک تهران می شود و نقش مهمی در کاهش ترافیک شرق تهران خواهد داشت. همچنین 98 تقاطع را تعمیر کرده ایم تا طی سه سال جاده 780 کیلومتری را به روی شهروندان تهرانی ببندیم. امسال بالغ بر 20 تقاطع از این 98 تقاطع تکمیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید