آمار جدید دارایی جف بزوس / ثروتمندترین مرد جهان چقدر است؟


به گزارش خبرگزاری خبرآنلایندر 7 ژوئیه 2021 ، ارزش دارایی های جف بزوس پس از بیش از 4 درصد افزایش ارزش سهام آمازون ، به 211 میلیارد دلار رسید. وقتی پنتاگون قرارداد رایانش ابری خود با مایکروسافت ، رقیب آمازون را لغو کرد ، قیمت سهام آمازون به شدت افزایش یافت.

آخرین باری که مرد ثروتمندی به ثروت جف بزوس متوسل شد ژانویه 2021 بود که ثروت ایلان ماسک به 210 میلیارد دلار رسید. در ماه های ابتدایی سال 2021 ، رقابت نزدیک ایلان ماسک و جف بزوس برای تصدی ثروتمندترین مرد جهان وجود داشت ، اما از اواسط ماه مارس ، جف بزوس با تقویت سهام آمازون موفق به کسب موقعیت امن در میان ثروتمندترین افراد شد. و اختلاف او با ایلان ماسک.

علی رغم استعفای جف بزوس از سمت مدیر عامل آمازون ، وی هنوز 11٪ از شرکت را در اختیار دارد. در هفته های اخیر ارزش سهام شرکت های بزرگ فناوری اندکی کاهش یافته و ثروت جف بزوس به 205 میلیارد دلار رسیده است ، اما او همچنان ثروتمندترین مرد جهان است.

برنارد آرنو ارزش خالص  ارزش خالص مشاهیر

افزایش قیمت سهام لوئیس ویتون و سایر مارک های لوکس متعلق به برنارد آرنو در ماه های اخیر ، ثروتمند فرانسوی را مجبور به پیشی گرفتن از ایلان ماسک کرده است. ثروت آرنو از مارس 2020 بیش از دو برابر شده است. لازم به ذکر است که مارک لوئیس ویتون به عنوان بزرگترین مارک لوکس جهان دارای مارک های فرعی مشهوری مانند Moye ، Hennessy ، Fendi ، Dior و Giovanchi است. بر اساس آخرین برآوردها ، برنارد آرنو در حال حاضر با دارایی 186.1 میلیارد دلار دومین مرد ثروتمند جهان است.

بیشتر بخوانید  کشتار دلخراش در تهران/ مرد جوان با تیغ سر همسرش را برید

بیشتر رشد سرمایه برند لوئیس ویتون به دلیل افزایش تقاضا برای کالاهای لوکس در سراسر جهان است. در سه ماهه اول سال جاری ، لویی ویتون در چین ، بزرگترین بازار کالاهای مصرفی جهان ، بیش از 17 میلیارد دلار درآمد کسب کرد که بیش از 32 درصد نسبت به سه ماهه قبل رشد داشته است.

با این حال ، مدیر عامل تسلا در حال حاضر با دارایی 160.3 میلیارد دلار سومین مرد ثروتمند است. ایلان ریو ماسک یک کارآفرین و تاجر مشهور ، بنیانگذار ، مدیر عامل و مهندس ارشد SpaceX ، یک شرکت تولید محصول است. صنعت هوافضا نیز در ایالات متحده است. این شرکت در سال 2002 در کالیفرنیا تاسیس شد و امروز در حال گسترش است.

۲۲۳۲۲۷

دیدگاهتان را بنویسید