آمار تلخ قربانیان تصادفات در ایران در ۲ روز گذشته



جانشین فرمانده انتظامی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها گفت: متاسفانه طی دو روز گذشته 60 نفر در تصادفات جان خود را از دست دادند.

سردار سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیکی جاده ها خوب است. و محدودیت برداشته شده است.

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تردد در کشور در دو روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است تصریح کرد: در محور شمالی و زیارتی نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 88 درصدی تردد هستیم. .

سردار حسینی در پاسخ به سوال دیگر فارس درباره آخرین وضعیت تصادفات و تعداد قربانیان حوادث رانندگی گفت: متاسفانه در دو روز گذشته 60 نفر از هموطنان در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه استان های فارس، بوشهر، سیستان و بلوچستان و یزد بیشترین تصادفات را داشته اند، عنوان کرد: علت اصلی تصادفات سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو بوده است.

معاون پلیس راهور ناجا از هموطنان خواست از عجله و رانندگی با رعایت قوانین و مقررات خودداری کنند و پس از هر دو ساعت رانندگی، 15 دقیقه استراحت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ساعت 12 تا 5 صبح و 14 تا 16 ساعات خطرناکی است که خواب بر افراد غالب می شود، بنابراین مردم در هنگام رانندگی مراقب باشند و از رانندگی در حالت خواب آلودگی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید  اقدام عجیب مسافران در هواپیما برای جلوگیری از گریه مسافر کودک / فیلم

دیدگاهتان را بنویسید