آمار تلخ جان باختگان سوانح رانندگی در تعطیلات نوروزی/ 202 نفر تاکنون جان باخته اند.


به گزارش سلام نو به نقل از برنا، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تا امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته به طور متوسط ​​23 درصد افزایش ترافیک جاده ای در کشور را شاهد بوده ایم. این رقم در برخی جاده های پرداد مانند استان های شمالی و زیارت 80 درصد است.

سرهنگ شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در خصوص آخرین وضعیت راه های کشور اظهار داشت: شاهد افزایش ترافیک در جاده های کشور هستیم. جاده چالوس و هراز سنگین ترند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در جاده های شمال و شمال غرب کشور حضور دارم آذربایجان غربی من شرق اردبیل همدان و زنجان برف و باران وی ادامه داد: ما شاهد هستیم. سازمان هواشناسی زرد هشدار می دهد که جو این استان ها تا پایان هفته ناپایدار خواهد بود.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: تا امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته به طور متوسط ​​23 درصد افزایش ترافیک جاده ای را در کشور شاهد هستیم. این رقم در برخی جاده های پرداد مانند استان های شمالی و زیارت 80 درصد است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: متاسفانه تا امروز 154 فقره تصادف منجر به فوت 202 نفر و از این تعداد 174 فوتی در جاده ها و 28 فوتی در شهرستان ها رخ داده است. برای هر تصادف بیش از یک نفر کشته شدند زیرا بیشتر سفرهای خانوادگی و ماشین ها پر بود.

بیشتر بخوانید  زلزله مذاکرات در بازار ارز/ سقوط دلار به کانال ۲۵ هزار تومان؟

دیدگاهتان را بنویسید