آمادگی سندیکای بیمه گران ایران برای افزایش کیفیت خدمات بیمه ای



دبیرکل اتحادیه در دیدار با رئیس کل بیمه مرکزی گفت: ارتباط دوستانه و تعاملی در چارچوب قانون و مقررات برای افزایش کیفیت خدمات و یکپارچه و این برنامه ها در چارچوب اهداف و سیاست های بیمه مرکزی و وزیر محترم می باشد. اقتصاد انجام شد.

دکتر سید محمد کریمی در ادامه سخنان خود به برخی از کارکردها و دستاوردهای این اتحادیه در چند سال اخیر همکاری و تعامل با بیمه مرکزی برای برگزاری همایش بیمه و در عین حال بیمه و برگزاری پنل های تخصصی در این محل اشاره کرد. وی گفت: این روند در سال های آینده نیز با استفاده از تجربیات قبلی ادامه خواهد داشت.

دبیرکل اتحادیه بیمه گران ایران افزود: ایجاد ارتباط منطقی با قوه قضائیه در قالب کارگروه تخصصی از دیگر برنامه های صنفی است که انتقال نظرات به اتحادیه و امکان ابراز نظر به صنعت بیمه را تسهیل می کند.

وی ارتباط اتحادیه با مجلس شورای اسلامی را یکی دیگر از اقدامات صنفی برشمرد و افزود: در این راستا امکان ارائه نظرات تخصصی صنعت بیمه در خصوص طرح ها و حساب های ارائه شده از سوی مجلس افزایش یافته است و همچنین از آن استفاده بهینه می شود. . .

دکتر کریمی در بخش دوم سخنان خود در این نشست به موضوعاتی از جمله: آمادگی اتحادیه بیمه گران برای کمک به اصلاح قوانین و مقررات صنعت بیمه و لزوم رفع برخی مشکلات با سازمان هایی مانند تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی ادامه داد: اتحادیه بیمه گران ایران به عنوان بازوی اجرایی و عملیاتی صنعت بیمه می تواند بیمه مرکزی را در اجرای قوانین، مقررات، آیین نامه ها و حتی بخشنامه ها رصد و یاری کند.

بیشتر بخوانید  پاستوکووک ۹۶.۵ درصد از بستری و نوع شدید بیماری کرونا جلوگیری می‌کند

در همین راستا دبیرکل اتحادیه بیمه گران ایران با اشاره به برخی از محورهای شرکت های بیمه از جمله معافیت از بیمه سلامت و برخی دیگر از حوزه های مالیاتی بر اساس ماده 137 قانون مالیات های مستقیم، گفت: در این راستا برخی از محورهای شرکت های بیمه از جمله معافیت های بیمه سلامت و برخی دیگر از حوزه های مالیاتی است. به گفته مقام معظم رهبری مردم در زمان بیماری نباید دغدغه دیگری داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود راه اندازی شورای هماهنگی بیمه استان به عنوان شعبه عملیاتی بیمه و بیمه مرکزی را یکی از دستاوردهایی برشمرد که می تواند به مردم در تحمیل بار مالی کمک کند اما با کمک و همکاری مدیران محترم شرکت های بیمه. و شهرها

دکتر کریمی در قسمت دوم سخنان خود با تاکید بر اینکه بهتر است تسهیلات و شرایط برای متقاضیان تاسیس شرکت فراهم شود تا روند رسیدگی کوتاهتر باشد، گفت: می توان زمینه هزینه کرد این متقاضیان را فراهم کرد. پول یک کسب و کار راه اندازی کنید. «در آن زیاده روی نکنید.

دبیرکل اتحادیه در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت و اهمیت برنامه هفتم برای رساندن ضریب نفوذ به هفت، گفت: با توجه به اینکه اجرای برنامه هفتم توسعه در حال انجام است، می‌توانیم پیش بینی های لازم.» مانند تشکیل کارگروه های تخصصی و صدور تصمیماتی برای رسیدن به این هدف.

همچنین در ادامه جلسه، مدیر کل بیمه مرکزی در این جلسه با برشمردن «افزایش پرتفوی صنعتی» و «استقرار نظام رقابتی مناسب بین شرکت ها» به عنوان دو هدف اصلی در این صنعت، گفت: حرکت به سمت این صنعت اهداف، بسیاری از فعالیت های بیمه توسعه است.

بیشتر بخوانید  توضیحات محمد به رئیس جمهور درباره اهمیت ابرپروژه پل خلیج فارس / فیلم

مهندس بهزادپور با اشاره به درج فعالیت اتحادیه بیمه گران در قانون تاسیس بیمه مرکزی و با اشاره به فعالیت این نهاد به عنوان یکی از ارکان صنعت بیمه، این موضوع را یکی از موارد ضروری برشمرد. فرصت های بیمه مرکزی و صنعت بیمه افزود: این رویکرد در مناطق کوچکتری از کشور وجود دارد.

رئیس شورای عالی بیمه در بخش دوم سخنان خود با اشاره به سه محور اصلی «تقاضای زیاد برای تأسیس شرکت های بیمه»، «بیمه درمانی» و «مشکلات شبکه فروش» به عنوان اولویت های صنعت گفت: جزئیات و حساسیت به اصول حاکمیتی این سه محور مورد توجه قرار نگرفته، این حوزه آسیب جدی خواهد دید و با همکاری و حمایت اتحادیه های صنفی بیمه گران و شرکت های بیمه این مشکلات حل خواهد شد.

وی با اشاره به تعامل با مدیران عالی کشور در راستای توسعه و ترویج مفهوم بیمه گفت: مذاکره و گفت و گو با مسئولان و کارشناسان باعث تقویت جایگاه و ایجاد دید باز در آنها و ایجاد فضا برای تصمیم گیری می شود. در این زمینه آسان تر است. ”به آرامی

مدیر کل بیمه مرکزی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه باید بازار بیمه کشور را به سبد بین المللی تنظیم کننده این حوزه در دنیا نزدیک کنیم، توسعه بیمه های عمر را به عنوان راهبرد اصلی برای تحقق این امر جلب کرد. هدف. گل، پیروزی

گفتنی است این جلسه با حضور دکتر بادین مدیرعامل بیمه آسیا و رئیس هیئت مدیره، دکتر کاردگر مدیر عامل بیمه ما، دکتر جباری مدیرعامل بیمه رازی و دکتر کشاورز مدیرعامل بیمه دی برگزار شد. به عنوان اعضای هیئت مدیره و آقای علی کرمی نائب رئیس اتحادیه و حسن دهگاهی مشاور عالی دبیرکل اتحادیه بیمه گران ایران برای بیان دیدگاه ها و نظرات خود از جمله: لزوم تربیت فعالان بیمه، جدی گرفتن حاکمیت شرکتی، ارائه بستر لازم برای همکاری با شرکت های بزرگ اتکائی آزادسازی و خصوصی سازی ضرورت بازی اساس قوانین در این صنعت جدیت نظارت بیمه مرکزی، ضرورت توسعه بیمه عمر، نقش بیمه مرکزی در فرهنگ سازی، سرمایه گذاری است. برای کاهش ضرر و زیان، تلاش برای کاهش پیامدهای صنعت بیمه جریمه های تمام سطوح و … پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید  اولین واکنش مهدویکیا به حضورش در تیم ملی امید / عکس

روابط عمومی اتحادیه بیمه گران ایران

دیدگاهتان را بنویسید