آمادگی بانک کارآفرین جهت ارایه تسهیلات به شرکت‌های صنعت نفت



به گزارش شمانیوز، مدیرکل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در دومین روز از نمایشگاه پتروشیمی کیش از غرفه بانک کارآفرین بازدید و نسبت به افزایش تعامل دوجانبه این بانک با شرکت های نفت و پتروشیمی ابراز امیدواری کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، مهدی سیف علیشاهی، عضو هیئت مدیره بانک کارآفرین گفت: بانک کارآفرین اخیرا برای حمایت از تولید و همکاری ملی وارد بازارهای پتروشیمی، نفت و گاز شده است. وی گفت: بانک کارآفرین آماده ارائه انواع خدمات مورد نیاز شرکت های نفت، پتروشیمی و گاز اعم از تسهیلات، ضمانت نامه، حواله های ارزی و غیره است.

علی عسگری مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با قدردانی و خرسندی از حضور فعال بانک کارآفرین در صنعت پتروشیمی، مسیر این بانک و افزایش تعامل دوجانبه بانک و شرکت های فعال در این صنعت را برای حمایت از تولید و توسعه ملی ستود. استرس بیشتر.

سومین دوره نمایشگاه و همایش حمایت از تولید داخلی در صنعت پتروشیمی با محوریت ویژه صنایع تبدیلی و پتروشیمی از دوم اسفندماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های کیش آغاز به کار کرد. در این رویداد 350 شرکت، بانک و شرکت حضور داشتند و بانک کارآفرین نیز در آن حضور موثر داشت.

بیشتر بخوانید  تاریخ اربعین امسال ۱۴۰۱ | چند روز مانده تا اربعین – ایران چطور

دیدگاهتان را بنویسید