آماده سازی کشتی گیران قم برای جام جهانی روسیه


به گزارش خبرگزاری فارس از کوم ، یک لحظه قابل توجه برای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان ، تیمی که خود را برای حضور موفق در جام جهانی 2021 آماده می کند ، این است که مربی درجه یک کوم به نام روحولا میکائیلی ، قهرمان سابق این رشته که پاسخگو است.

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ، برای شرکت در مسابقات جهانی امسال ، مرحله ای از اردوهای آماده سازی خود را که به همت هیئت کشتی قم برگزار شده بود ، برگزار کرد و اکنون دور جدیدی از تمرینات این تیم توسط شخصیت کشتی قم در شهید ابراهیم هادی بربا هدایت می شود. خانه در تهران

در واقع این ششمین مرحله اردوهای آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران است که تا سیزدهم مرداد برگزار می شود و تیم ملی با وزنه های 55 ، 60 ، 63 ، 67 ، 72 ، 77 ، تمرین می کند. 82 ، 87 ، 97 و 130 کیلوگرم آنها سعی می کنند تیم قدرتمندی را به نبردهای جوانان جهان بفرستند.

محمد مهدی جواهری (55 کیلوگرم) ، محمد امین جبلی فر (63 کیلوگرم) ، امیر عبدی (72 کیلوگرم) و محمد صادق عبدالهی (97 کیلوگرم) چهار مبارز فرنگی از استان کوم هستند که خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کنند.

در این اردو که شامل مبارزان فارس ، کوم ، سیستان و بلوچستان ، استانهای خوزستان ، مازندران ، تهران ، گیلان و اصفهان است ، محمد مهدی جواهری از کوم وزن 55 کیلوگرم با ورزشکارانی چون امیررضا دهبزرگی از فارس و محمد بازی از بلوچستان به مقام نایب قهرمانی تیم ملی رسید.

بیشتر بخوانید  ناظر انضباطی برای سه دیدار تعیین کننده فینال در لیگ برتر

در دسته 63 کیلوگرم ، ایمان محمدی خوزستانی رقیب اصلی محمد امین جبلی ، فر فرنگی ، کارگر استان کوم است. عبداللهی اهل کوم است تا سهمیه حضور در مسابقات کشتی جوانان جهان را که از 25 تا 31 آگوست در روسیه برگزار می شود ، کسب کند.

پایان پیام / 78002


دیدگاهتان را بنویسید