آماده تولید تراکتور برای راه اندازی خط تولید در کرمانشاه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، عبدالرضا مصری ، شب گذشته در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن شهدای دفتر مدیریت کرمانشاه برگزار شد ، با اشاره به وقایع آبان 98 پس از افزایش قیمت بنزین ، گفت: ایران و خسارات مالی مردم بی گناه شدند.

وی با بیان اینکه سو theاستفاده از بسیاری از ضد انقلابیون در حوادث آبان 98 اقداماتی را انجام داده بود که هنوز برخی از مردم هزینه آن را پرداخت می کردند ، افزود: واحدهای تجاری برخی افراد توسط این افراد تخریب و آسیب دیده و معیشت آنها را تهدید می کند. “من مردم شدم.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید برای دارندگان واحدهای صنفی که در حوادث آبان ماه 98 خسارت دیده اند ، اقدام کند.

مصری با اشاره به نگرانی کشاورزان گفت: با توجه به خشکسالی امسال ، این تولیدکنندگان کم توقع باید مورد توجه و حمایت قرار گیرند زیرا حمایت کشاورزان از شعار سال رهبر معظم انقلاب حمایت می کند.

به گفته وی ، مدیر اجرایی شرکت تراکتورسازی ، در جلسه اخیر با مصر ، آمادگی خود را برای راه اندازی خط مونتاژ تراکتور در استان کرمانشاه اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید  شرط آمریکا برای افزودن حکم در برجام به داستان رهبر انقلاب / آمریکایی ها تحریم ها را لغو نمی کنند و نمی کنند

دیدگاهتان را بنویسید