مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آماده باش کامل سازمان منطقه آزاد کیش، نهادها و شرکت های تابعه

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



مهدی کشاورز، مدیرعامل سازمان مناطق آزاد کیش روز چهارشنبه 25 خردادماه در جلسه ستاد بحران در خصوص زلزله کیش گفت: وی از وقوع 9 زمین لرزه در کیش خبر داد و به دستگاه ها و نهادهای ذی صلاح اطلاع داد. نسخه. “کرد.

مهدی کشاورز با تاکید بر اینکه الگوی زمین لرزه غیرقابل پیش بینی است، افزود: بر اساس آخرین گزارش موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران از زلزله 5.2 ریشتری، در صورت عدم وقوع زلزله بزرگتر، احتمال وقوع زلزله بزرگتر وجود دارد. کمتر خواهد شد.” . ” شد.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی ها فقط امروز اعمال شد، گفت: بر اساس گزارش های دریافتی و تحلیل شده از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، در صورت بروز بحران، پیش بینی های لازم انجام می شود.

وی افزود: بر اساس گزارش های منتشر شده 4 مصدوم به دلیل وضعیت وخیم و ترس ناشی از زلزله به بیمارستان اعزام شدند و این زمین لرزه در کیش خسارت مادی و جانی نداشت.

مهدی کشاورز افزود: طبق بررسی های انجام شده در زیرساخت های جزیره، تمامی زیرساخت ها طبق روال گذشته به طور کامل عملیاتی شده است و مشکل خاصی در حوزه آب، برق، فاضلاب و پسماند وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه ساکنان کیش درک و تفاهم زیادی در این زمینه دارند، گفت: در بازدید میدانی که بعد از زلزله انجام شد، دیدیم که ساکنان کیش بیرون از خانه خود آرام بودند. و او نیز در ماشینش بود. وی همچنین به بازدید از پمپ بنزین های کیش اشاره کرد و گفت: این مکان ها در ابتدای وقوع زلزله شلوغ بود که خوشبختانه بر اساس گزارش های رسیده به ستاد بحران نیز مشکل ساز شد. حل شده و شرایط عادی است و تا دو هفته مشکلی برای تامین سوخت لازم نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید  تعطیلی کلیه رستوران های حاشیه رودخانه در شمال تهران به دلیل احتمال آبگرفتگی

این کشاورز در خصوص تامین مواد غذایی در جزیره کیش نیز گفت: برای نگهداری آرد و مواد غذایی مشکلی وجود ندارد و تا یک ماه آینده برخی اقلام تهیه می شود و ذخایر استراتژیک برای مواقع ضروری وجود دارد. دارو. دپو و گفت: هیچ مشکلی از نظر دارو وجود ندارد و داروهای لازم در این انبارها وجود دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه امروز آن سازمان و برخی نهادها به دلیل زلزله تعطیل شدند، افزود: شما کانتینر 24 ندارید و با توجه به اینکه نمی توان زلزله را پیش بینی کرد و فعالیت های روزانه خود را به طور کامل انجام داد. صلح با آگاهی کامل

وی در خصوص فعالیت نهادهای کیش اظهار داشت: تمامی ارگان های کیش از جمله پلیس راهور، هلال احمر و همکاران ما در سازمان مناطق آزاد کیش و شعب آن در آماده باش کامل و در صورت بروز حادثه خاص با مردم هستند. ما حضور خواهیم داشت.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *