آماده باش در تهران | هشدار جدی به تهرانی ها



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: با توجه به آلودگی هوای تهران اکیداً توصیه می‌شود افراد به‌ویژه افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای، کودکان، سالمندان و زنان باردار از حضور در فضای باز و انجام فعالیت‌های شدید مانند دویدن و … خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آمادگی مدیریت بحران پس از تشدید آلودگی هوا خبر داد.

حامد یزدی مهر در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ امداد و نجات در شهر قدس با حضور خبرنگاران به صدور اخطاریه نارنجی در خصوص آلودگی هوای استان تهران اشاره کرد و گفت: با توجه به تشدید هوا. آلودگی، همه امداد و نجات و ارائه دهندگان خدمات به آنها در حالت آماده باش هستند.

وی ادامه داد: اکیدا توصیه می شود افراد به ویژه افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای، کودکان، سالمندان و زنان باردار از حضور در فضای باز و انجام فعالیت های شدید مانند دویدن و … خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران افزود: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وزش باد قابل توجه، در نواحی مرکزی، غربی و جنوبی استان، کیفیت هوا کاهش و شاخص آلودگی هوا افزایش یافت و پیش‌بینی می‌شود برای همه گروه‌ها ناسالم باشد.

یزدی مهر روز گذشته از شهروندان تهرانی خواست از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند. وی همچنین اعلام کرد در صورت نیاز خودروهای اورژانس و غیره در سطح شهر مستقر خواهند شد./ایسنا

بیشتر بخوانید  سوگند رئیس جمهور و هیات رئیسه مجلس سوم / فیلم


دیدگاهتان را بنویسید