آلبوم “اموال قلب” ، منتشر شده / همراه با یک ویولون پیشکسوت – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان


طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، “پادشاه قلب” عنوان یکی از آخرین کارهای موسیقی است که در قالب آلبومی با آهنگسازی منتشر شده است هامان خلیلی و گلامرضا رضایی در مقابل حاضران هستند.

“آشنایی با چهارگاه” ، “تکنوازی سنتور” ، “ساز و آواز درآمد” ، زابل مو“، چهار مضراب چهارگا” ، “مخالفت ساز و ترانه و علیه مثنوی” ، “مخالفت تصنیف” ، «دونوازی “کمانچه” ، “ساز و آواز هادی” ، “تصنیف شوریده” عناوین قطعات موجود در این آلبوم است.

هادی منتظری از خوانندگان برجسته موسیقی ایرانی به عنوان تک آهنگ است نوح ویولن هامان تالاسیست هلیلی ، نوازنده مهدی ولی زاده ، نوازنده ویولن فریما موفقی ، نوازنده سنتور مرجان راغب ، وحیدربیع نوازنده ضعیف و دایره ای ، مهدی جهت یابی پخش کننده تار گاد فشار ویولونیست ، سهیل دستگاه دادیان نوازنده تمبک و ضرب زورهان ، فرزاد نوازنده از بم تار موسوی ، نوازنده حجت فردجیان Ud از نوازندگان این آلبوم ، نوازندگان با صدا هستند قسم میخورم پور ، هم بزنید و استاد اسپانسر واقعی توسط استودیوی پژواک حوزه هنری تولید می شود.

آلبوم

غلامرضا رضایی یکی از هنرمندان فعال در زمینه آواز موسیقی ایرانی است که فعالیت موسیقی خود را از سال 1363 در مشهد با رضا شاکری آغاز کرد. وی سپس سبک آواز عبدالله دوامی را نزد نصرالله نسپور و سبک آواز اقبال آذر را نزد کریم صالح عظیمی فرا گرفت.

این هنرمند همچنین ارتباط شعر و موسیقی با استاد حسین دهلوی و زیبایی شناسی تلفیق شعر و آواز ایرانی را در مدرسه ای در اصفهان با استاد حسین عمومی بررسی کرد.

بیشتر بخوانید  دستگاه لیزر، کیوسوئیچ و هایفو بیشترین دلیل مراجعه به کلینیک

دیدگاهتان را بنویسید