آقای روحانی نباید به جای پاسخ دادن ، ژست طلبکار را بپذیرد / آنها پروژه می کنند


هوخات الاسلام احمد حسین فلاحی امروز در مصاحبه با خبرنگار فارس در همدان درباره اظهارات رئیس جمهور در مورد برجام و در اصل 60 قانون اساسی آمده است: دوران ریاست جمهوری روحانی یکی از دوره هایی بود که رئیس جمهور بیشترین قدرت را داشت ، بنابراین رهبری همچنین از این مقامات برای پیشرفت در کار و مساعدت دولت حمایت می کرد.

وی با اشاره به اینکه در دوره آقای روحانی و خاتمی ، رئیس جمهور برجسته ترین شخصیت بود اظهار داشت: “در دوره ریاست جمهوری ، رئیس جمهور بیشترین آزادی عمل را پیدا کرد تا وزیر امور خارجه بتواند مستقیماً با وزیر امور خارجه مذاکره کند. “

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس وقتی از این س askedال پرسیدیم در چه دوره ای چنین اختیاراتی به دولت و وزرا برای ورود به این حوزه داده شده است؟! وی ادامه داد: کجای کار آقای روحانی مانعی از سوی مدیریت یا سایر عناصر سیستم بوده است که خواسته های وی برآورده نشده است؟

وی گفت: آقای عراقچی اذعان کرد که ما نمی توانیم از خطوط قرمز رهبری در برجام پیروی کنیم: “عبور از این خطوط قرمز منجر به شکست در برجام شد.”

فلاحی اشاره کرد که مدیریت آنها به آنها گفته است عجله نکنند. اما آقای روحانی عجله داشت و دستور داد سانتریفیوژها را بگیرند. وی گفت: وزیر روحانی 41 مقاله در مورد موضوع AFTF امضا كرد و 39 مقاله را اجرا كرد. آنها کجا آمده اند تا از مجلس مجوز بگیرند؟ اگر مجلس مجبور بود درمورد توافقات اظهارنظر کند.

وی گفت: در مورد برجام ، آنها نیز کارها و مجلس دهم را انجام دادند که بررسی نکنید برخلاف نظر رهبر ، که گفت “بررسی کنید” ، آنها فقط برجام را امضا کردند و با آنچه آقای لاریجانی انجام داد ، کار برجام در 20 دقیقه توسط مجلس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید  31 درمان امنیت اجتماعی در اپیدمی تاج

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور که گران است و سازمان دولتی اش هزینه های زیادی دارد ، بدیهی است که نمی تواند به درستی کار کند.

وی ادامه داد: میانگین سنی کابینه ریاست جمهوری که بیش از 50 سال است مشخص است که حرکتی نخواهد کرد ، این دولت نباید سهل انگاری و کوتاهی شخص دیگری را مقصر بداند.

فلاحی با بیان اینکه روحانی گفت که برای 100 روز مشکلات اقتصادی کشور را حل خواهد کرد ، گفت: “آنچه او گفت روشن است زیرا این کار غیر معقول بود.” وی گفت همه تحریم ها برداشته می شود. در اولین مصاحبه ، وی در مورد اقدامات انجام شده صحبت کرد. اما اثر کجاست؟ افرادی که آنها را ندیده اند.

وی گفت: مشکلات موجود به دلیل ضعف دولت است: “وقتی دولت یک دیپلمات را برای مذاکره در وسط میدان مسقط فرستاد ، سپس او گفت که خزانه خالی است. مشخص است وقتی از سرباز در میدان عقب می مانید ، کجاست “آیا مداخلات دیگر نیروها و رهبری برمی گردد؟!”

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه این مشکلات ناشی از سو mis مدیریت است و نباید در این زمینه اغراق کرد ، گفت: دولت روحانی نمی تواند از پاسخگویی اجتناب کند. دولت هشت سال در دست آنها بود و آنها آنچه می خواستند انجام دادند.

وی با بیان اینکه کل بودجه سالانه کشور در دست دولت است و اوراق قرضه زیادی فروخته شده است که سررسید آنها برای دولت جدید فرا رسیده است ، خاطرنشان کرد: 200 تریلیون تن سررسید اوراق قرضه متعلق به امسال است و همین مقدار نیز پارسال باش

بیشتر بخوانید  این مرسدس بنز رویایی را فضایی‌ها ساختند؟ + ویدیو

فلاحی با اشاره به اینکه دولت در برخی موارد صندوق توسعه ملی را تخلیه می کند بدون اینکه حساب ارائه دهد ، گفت: ویروس کرونا آنها بازداشت را برنگرداندند ، این همان چیزی است که رژیم و مردم باید از آقای روحانی طلب کنند ، او باید پاسخگو باشد ، اما اکنون او سعی دارد فرار کند.

وی خاطرنشان کرد: هشت سال بعد ، دولت با تمام اختیاراتی که داشت و بیش از آنچه باید بود ، امروز به جای پاسخ به طلبکار ، ژست می گیرد که جای تاسف دارد.

انتهای پیام / 89026 /


دیدگاهتان را بنویسید