آقای خاتمی! آنها اطلاعات غلطی به شما دادند! مردم از نان ناراحت هستند ، نه از اینترنت


نگرانی ها متفاوت است ، اما آیا نباید درخواست اصلی آقای رئیسی اولین قدم برای بهبود شرایط زندگی مردم باشد؟ در حال حاضر مردم به دنبال یک تکه نان هستند و به چیزی جز دستیابی به زندگی عادی فکر نمی کنند.

بگذارید دولت سیزدهم ، هر خط مشی ای که داشته باشد ، ابتدا به معیشت مردم برود. وظیفه برجام اثبات تأثیر مستقیم آن بر شرایط اقتصادی مردم است. پس از حل و فصل اوضاع ، می توانیم در مورد اینترنت ملی صحبت کنیم.

در جای دیگر ، آیت الله گفت: “همه کشورهایی که از فناوری اینترنت استفاده می کنند استفاده از اینترنت را فقط به جامعه هدف خود محدود کرده اند. به عنوان مثال در روسیه خبری از فضای مجازی در ایالات متحده نیست.”

من به عنوان شخصی که به روسیه سفر می کنم ، می گویم اطلاعات ارائه شده به آقای خاتمی نادرست است. توییتر ، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی در این کشور وجود دارد. البته آنها در تلاشند تا به اینترنت ملی خود برسند.

آقای خاتمی!  آنها اطلاعات غلطی به شما دادند!  مردم از نان ناراحت هستند ، نه از اینترنت

آنها ممکن است به امام جمعه نماز احترام نگذارند ، اما بسیاری از جوانان این کشور امروز در اینستاگرام برای خود شغلی راه انداخته اند و به دلیل شرایط سخت اقتصادی امرار معاش می کنند. بسیار خوب است که ما شبکه های اجتماعی خاص خود را داریم ، اما نمی توان همه شبکه های اجتماعی خارجی را یک باره بست و گفت: “این اینترنت ملی است”.

اول ، دانشمندان جوان ما مجبورند سخت کار کنند و البته سالها روی اجرای شبکه های مختلف اجتماعی ، آزمایش برنامه های مختلف و استفاده طولانی مدت از ایرانیان از آنها و سپس وقتی مردم به این شبکه ها اعتماد می کنند ، پس مدیریت اجتماعی خارجی را در نظر بگیرند. شبکه های.

بیشتر بخوانید  حمله پهپادی ترکیه به شمال شرق سوریه

کسی را که بلد نیست در آب شنا کند ، بیندازید ، نجات پیدا نمی کند ، خفه می شود. ابتدا باید مرحله به مرحله شنا را به او یاد دهید و سپس می تواند به راحتی در استخر و دریا شنا کند و فرش خود را از آب بیرون بکشد.

دوباره تأکید می کنم که اولویت های کشور نباید اشتباه گرفته شود. امروز مهمترین مسئله کشور معیشت است. رئیس جمهور باید از روزی که کشیش می شود برنامه اقتصادی خود را برای مردم اجرا کند.

افراد کافی در این سالها با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم کرده اند و بهتر است که دیگر بار آنها را سنگین نکنند و ذهن تحریف شده آنها را تحریف نکنند ، تا وضعیت اقتصادی کشور بهبود نیابد.

27215

دیدگاهتان را بنویسید