آقای بازیگر همسر سوم و زیبایش را کشف کرد!


رحیم نوروزی (زاده ۱۳۴۶ در رشت)، بازیگر سینما و تلویزیون است. اولین جرقه های بازیگری او در کلاس های بهروز بگایی و بهزاد عشقی افتاد.

رحیم نوروزی دو بار ازدواج کرده بود و هر دو ازدواجش می توان گفت هنری بوده و از همسر اولش خانم هایده حسین زاده یک دختر به نام پناه دارد.


رحیم نوروزی

رابطه رحیم نوروزی و دخترش پناه بسیار خوب است و بزرگترین دغدغه زندگی رحیم نوروزی دخترش پناه است. رحیم نوروزی هر دو همسرش را طلاق داد.


رحیم نوروزی

رحیم نوروزی در جوانی با هایده حسین زاده بازیگر صحنه و تلویزیون ازدواج کرد اما زندگی مشترک آنها با وجود داشتن یک فرزند به طلاق ختم شد. هایده حسین زاده دارای لیسانس نمایش است و در نمایش های زیادی روی صحنه رفته و در سریال پس از باران نقش زری یکی از خادمان ارباب را بازی کرده است.


رحیم نوروزی

آسیه زییی بازیگر سینما و تلویزیون همسر دوم او بود. آسیا زییی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بود و سریال آسمان من کار مشترک آنها بود که من به بازیگری او ادامه دادم. هنوز هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است.


رحیم نوروزی

صالحه زهرا وند همسر سرام رحیم نوروزی نوازنده باستانی چنگ، غنچه و کلیمبا، شاعر و ترانه سرا است و در حال حاضر به تدریس چنگ مشغول است.


رحیم نوروزی


بیشتر بخوانید  شباهت نامحدود بیلی آیلیش به بازیگر زن ایرانی دردسرساز شده است!

دیدگاهتان را بنویسید