آغاز پویش استقبال از گردشگران نوروزی با ۲۲ میلیارد ریال اعتبار در حوزه فضای سبز



به گزارش شمانیوز ، شاهد ملازم با اشاره به رویکرد نوروزی گفت: با توجه به پیش بینی استقبال بی نظیر هموطنان از طرح های واکسیناسیون و مبارزه با بیماری، امیدواریم امسال کشم شاهد حضور پرشمار گردشگران از سراسر کشور باشد. کشور.

وی ادامه داد: به همین منظور نوروزی خوشامدگویی در حوزه های فضای سبز، زیباسازی، ساخت و ساز، حمل و نقل، سرانه خدمات و امور روستایی، نیازها و کمبودهای جزیره احسا و طی برنامه ریزی و بر اساس تسهیلات و وام های مصوب طراحی شود. ، تمام آن در دستور کار است و در حال انجام است.

به گزارش ملازم، در حوزه فضاهای سبز با توجه به استقرار و حضور گردشگران در پارک ها، کمپ پارک ها و سرانه فضای سبز در سطح شهر، یکی از مهم ترین موضوعات سرویس بهداشتی در این طرح بود. بازسازی شده 200 چشمه. ، بازسازی، سازماندهی شده و فعال است.

این مسئول افزود: در حال حاضر 200 سرویس بهداشتی در نقاط مختلف به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال تعمیر و به بهره برداری رسیده است که مرمت 20 سرویس بهداشتی در کمپ آفتاب دو، 48 چشمه در پارک زیتون و کمپ ایران زمین و ابتدای آن از جمله آنهاست. از تعمیر و فعال سازی سرویس های بهداشتی کمپ هامون و بلوار مشایر قبل از عید نوروز اشاره شد.

وی از اقدامات زیربنایی زهکشی فاضلاب سرویس های بهداشتی قرارگاه آفتاب یک و دو پارک و پارک زیتون خبر داد و گفت: به منظور کاهش هزینه های زمانی و بودجه ای، شبکه فاضلاب این سرویس ها را برای نجات سازمان وصل کردیم. با حفاری، حفاری، خطوط لوله و فاضلاب شهری به منظور کاهش هزینه های زهکشی و حمل و نقل سپتیک و صرفه جویی در زمان مورد نیاز برای این فرآیند.

بیشتر بخوانید  فال قهوه امروز | ته فنجون قهوه‌ات چه خبره؟ | خبرای خوبی در انتظارته! + تفسیر دقیق

* کاشت 300 هزار گل فصلی به ارزش 7 میلیارد ریال

رئیس کمیته خدمات شهری و روستایی ستاد اجرایی خدمات مسافرتی کشم همچنین از کاشت 300 هزار گل فصلی در شهرستان کشم خبر داد و گفت: قرار دادن فرش های گل در خیابان ها و میادین ضمن کمک به زیباسازی موجب ارتقای سطح شهر نیز می شود. طراوت فضای شهری

وی افزود: نشاط فضای سبز از دیگر وظایف این کمیته برای استقبال از گردشگران نوروزی است که در کنار سایر فعالیت های مدیریت خدمات شهری و روستایی سازمان مناطق آزاد کشم از جمله چمن زنی، هرس درختان، شمشاد انجام می شود. . ترتیب و غیره”

ملازم با اشاره به آماده سازی اتاق بازی کودکان نیز گفت: در این قسمت حدود 5 میلیارد ریال برای خرید، نصب، تعمیر و یا تعویض وسایل بازی کودکان در جزیره سسم در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته خدمات شهری و روستایی ستاد اجرایی خدمات سفر کشم ادامه داد: این اقدام به منظور ایجاد محیطی امن برای کودکان جهت غنی سازی اوقات فراغت و ایجاد خاطره زیبا برای گردشگران با در نظر گرفتن این موضوع در حال اجراست. سازمان اقتصادی». مزایا. ” که تا هفته آینده تکمیل خواهد شد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کشم

دیدگاهتان را بنویسید