آغاز همکاری اصلی بیمه برای بستری موقت بیماران کرونر



ایسنا / اصفهان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آغاز همکاری اصلی بیمه ای برای بستری های موقت در بیماران کرونر در مراکز منتخب خبر داد.

مهدی دلاوری در گفت وگو با ایسنا ، اظهار کرد: در این طرح بیماران می توانند تعدادی داروی بیمارستانی برای درمان کرونا از داروخانه های منتخب در شهرستان های کاشان ، آران و بیدل دریافت کرده و آنها را به مراکز مستقر در شهرستان تزریق کنند.

وی افزود: داروخانه های منتخب مورد تأیید بیمه در این طرح شامل داروخانه های بیمارستان های شهید بهشتی ، نقوی و یثربی ، کلینیک ویژه اخوان و داروخانه اختصاصی دکتر حق پناه در کاشان و داروخانه دکتر شکاری در آران و بیدگل است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مراکز تزریق قرارداد نیز شامل شهید بهشتی ، بیمارستان های ناگوی ، خدمات سرپایی در بیمارستان یاتریبی ، مدارس شبانه روزی فقیه نراقی ، بیمارستان گلابچی کاشان و بیمارستان سیدالشونیکا است. I در آران و بیدل خمینی داشته باشید.

دلاور گفت: قبل از این پروژه فقط خدمات ذکر شده در دو بیمارستان شهید بهشتی ، کاشان ، سیدالشهدا ، آران و بیدل ارائه می شد که این همکاری اداره بیمه اصلی ، بیمارستان یاتریبی و سایر مراکز بهداشتی ستودنی است. “

وی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته 167 مورد مثبت جدید تاج در منطقه کاشان شناسایی شده است که از این تعداد 29400 شهروند به کوید 19 آلوده هستند.

دلاور گفت: در این مدت 55 بیمار جدید مبتلا به بیماریهای حاد تنفسی بین 10 تا 91 سال در بیمارستانهای کاشان ، آران و بیدگل بستری شدند که تعداد کل بیماران مبتلا به بیماریهای حاد تنفسی به 807 نفر رسید که 54 نفر از آنها بخش مراقبت های ویژه “تبدیل شده اند.

بیشتر بخوانید  این خوراکی ها را هرگز در مایکروویو گرم نکنید سمی میشوند!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تعداد دریافت کنندگان موقت در مراکز ارجاع عروق کرونر امروز به 2043 نفر رسیده و متأسفانه در 48 ساعت گذشته هشت بیمار فوت کرده اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید