آغاز مسابقات دو و میدانی ایران در هشتمین روز بازی های المپیک



به گزارش ایرنا؛ ایران هشتمین روز بازی های خود را با شلیک یک تپانچه 25 متری در ساعت 9:00 به وقت محلی و 4:30 به وقت تهران که هانیه رستمیان در خط شلیک باشد آغاز می کند.

این مسابقات به دلیل محدودیت فضای سالن در سه گروه برگزار می شود. روز گذشته رستمیان در گروه دوم در ماده 25 متر تپانچه به مصاف هم رفت که پس از پایان مسابقه بین این سه گروه ، وی با 285 امتیاز سرانجام در رده شانزدهم قرار گرفت و اکنون با افزودن امتیاز در دقت و سرعت ، وظیفه صعود وی مشخص می شود. رستمیان برای صعود به فینال در جمع هشت تیم برتر باید سخت کار کند. فینال این مسابقه در همان روز برگزار می شود.

مسابقات دو و میدانی فردا در دو رشته آغاز می شود که احسان حدادی ، پرتابگر دیسک و نایب قهرمان المپیک لندن ، از ساعت 11:20 به وقت محلی و 6:50 به وقت تهران آغاز می کند و حدادی در گروه دوم با 15 پرتابگر دیگر قرار دارد. رقابت می کند

فرزانه فصیحی ، دومین ورزشکار ایرانی برنده سهمیه جهانی (سهمیه جهانی که به فدراسیون ها اعطا می شود) ، مسابقه خود را با هشت دونده دیگر در ساعت های 9:07 به وقت محلی و 3:43 بامداد به وقت تهران در دهه 100 آغاز کرد. نکته جالب در مورد این مقاله درباره ایران این است که فصیحی 57 سال پس از سیمین صفامر فقید دوباره در المپیک توکیو شرکت کرد. صفامر همچنین در بازی های المپیک 1964 ژاپن شرکت کرد.

بیشتر بخوانید  سوال غیرمنتظره یک فالوور از صبا راد

نهایی بودن

نازنین مولای که امروز در مرحله نیمه نهایی با پنج نفر دیگر رقابت کرد ، با زمان 7 دقیقه و 45 ثانیه در رده ششم ایستاد و به فینال B رسید. در نیمه نهایی ، قایق های نیوزیلند ، انگلیس و اتریش از فینال A به فینال A راه یافتند. اول تا سوم و قایق های دیگر در فینال B.

کسانی که به فینال صعود می کنند برای یک مکان با هم رقابت می کنند. فردا مالایی با پنج قایقران در فینال ساعت 8:30 صبح به وقت محلی و 5:20 صبح به وقت تهران مسابقه می دهد. نمایندگان کانادا ، نیوزیلند ، ایالات متحده و ایرلند در این مرحله به رقابت می پردازند.

آخرین مسابقه روز هشتم بازی به والیبال اختصاص دارد که فردا چهارمین بازی ایران برابر ایتالیا است که در ساعت 19:40 به وقت ژاپن و در ساعت 15:10 تهران برگزار می شود.

مسابقات والیبال المپیک توکیو در دو گروه 6 تیمی برگزار می شود. در پایان مرحله مقدماتی ، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود کرده و به مصاف یکدیگر می روند.

ایران به همراه لهستان ، ژاپن ، کانادا ، ونزوئلا و ایتالیا در گروه یک بازی می کنند و پس از آنها برزیل ، ایالات متحده ، روسیه ، فرانسه ، تونس و آرژانتین قرار دارند.

تاکنون کاروان ایران در تیراندازی به مدال طلا دست یافته است.
ایران در مسابقات وزنه برداری ، تکواندو و کشتی در المپیک 2016 ریو با کسب سه مدال طلا ، یک نقره و چهار برنز در رده 25 ام قرار گرفت.
به دلیل شیوع تاج ، این بازی ها با یک سال تأخیر از اول آگوست 1400 – 23 جولای 2021 در 33 رشته و 399 ماده به میزبانی ژاپن برگزار شد و ایران با 66 رقیب (10 زن و 56) به توکیو رفت. )

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعات بیمه شدگان توسط پزشکان جرم است

دیدگاهتان را بنویسید