آغاز محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا ۱۹ آذر در جاده‌های شمال



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس این گزارش، تردد موتورسیکلت ها به جز موتورسیکلت های پلیس و امداد و نجات از امروز چهارشنبه از ساعت 12 لغایت 19 آذرماه از ساعت 12 ظهر از محورهای چالوس، خراز و سوادکوه ممنوع است.

محدودیت های ترافیکی در مسیر کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 13 الی 24 در مسیر کندوان از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت 16 الی 24 همان روز یک دستگاه تردد خواهد بود. جاده کرج و اتوبان تهران – شمال به مرزن آباد.

از ساعت 13 الی 24 روز جمعه 27 آذرماه تردد انواع وسایل نقلیه از کرج و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد و از ساعت 16 الی 24 در همین مسیر ممنوع است. روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

محدودیت های ترافیکی در مسیر هراز

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد روز جمعه از ساعت 14 الی 22 در مسیر هراز از رودهن به آمل تردد انواع وسایل نقلیه ممنوع و در همان روز از ساعت 16 الی 22 ساعت ها. از آب اسک به رودهن یک طرفه خواهد بود.

محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون از مسیر کرج – چالوس و بالعکس و همچنین تردد تریلرها در مسیر هراز همچنان ممنوع است.

بیشتر بخوانید  مشکل اصلی پرونده های ایران در آژانس انرژی اتمی چیست؟

تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حمل‌کننده‌های سوخت و مواد فاسدشدنی نیز از ساعت 12 تا 24 امروز چهارشنبه و از ساعت 6 تا 22 پنجشنبه و جمعه ممنوع است.

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد که اجرای این محدودیت منوط به افزایش حجم تردد در مسیرها است و در صورت عادی بودن وضعیت تردد با هماهنگی های انجام شده اعمال محدودیت رفع می شود.


دیدگاهتان را بنویسید