آغاز فعالیت بانک سپه با برنامه تحول راهبردی از سال 1401



به گزارش شمانیوز؛ دکتر آیت الله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در نامه ای با تشکر از زحمات، متانت و صبر کارکنان این بانک در اجرای فرآیند یکپارچه سازی، گفت: برنامه راهبردی تحول بانک سپه برای بسترسازی برای رشد و تعالی سازمانی. و ارتقای جایگاه بانک ایجاد انسجام و یکپارچگی در تمامی بخشهای سازمانی این بانک توسعه یافته است.

مدیرعامل بانک سپه در این نامه مولفه های تحول آفرین صنعت بانکداری را برشمرد: مدل های نوآورانه کسب و کار بانکی، رشد سریع توسعه فناوری و دیجیتال، ظهور اکوسیستم بانکی و ورود بازیگران جدید در حوزه خدمات مالی. ، بانک سپه را به عنوان اولین و بزرگترین بانک ایران ملزم به فعالیت در فضای رقابتی با نقشه راه هوشمند و یکپارچه می کند.

در ادامه این نامه دکتر ابراهیمی ضمانت اجرایی برنامه راهبردی تحول بانک سپه را همراهی و همدلی همه کارکنان دانست و از همکاران خود در بخشهای مختلف بانک خواست: کمک کنند.

وی در این نامه تاکید کرد: با تدوین و اجرای استراتژی های کلان بانکی با مشارکت و همدلی کارکنان، اهداف سریعتر و دقیقتر محقق می شود و با تلاش مضاعف سازمانی، دستیابی به اهداف برنامه تحول راهبردی امکان پذیر می شود. صدمین سالگرد این بانک اضافه خواهد شد.

بانک اطلاعات بانک سپه

بیشتر بخوانید  کیش تعطیل شد؟|تعطیلی کیش امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید