مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آغاز عملیات اجرایی جاده روستای “برمل” شهرستان لنده پس از سال‌هاچشم انتظاری

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس نهاد آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده گفت: عملیات اجرایی جاده روستای “رودکوف”(برمل) پس از سال‌ها انتظار مردم این منطقه با حمایت بنیاد علوی آغاز شد.

یکی از دغدغه های اصلی عشایر و مردم روستا نشین شهرستان لنده، احداث جاده استاندارد و ایمن در مسیر به مرکز شهرستان است.

“روستای برمل”، با ۴۰خانوار جمعیت از توابع شهرستان لنده، در استان کهگیلویه و بویراحمد است و باوجوداقداماتی که طی سال‌های اخیر برای استانداردسازی این جاده روستایی و عشایری انجام شد اما مورد رضایت مردم واقع نشد و همچنان سخت گذر و در فصل زمستان عبور و مرور غیر ممکن است.

“مراد مرادی پور” در گفت وگو باخبرنگار ایسنا، با اشاره به نقش محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان گفت: به منظور ارتقای شاخص‌های حوزه راه در مناطق روستایی و عشایری با هدف بهره مندی مناطق روستایی، مهاجرت معکوس به روستاها برنامه های خوبی در سطح شهرستان لنده اجرایی خواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین دلایل مهاجرت به شهرها کمبود امکاناتی از قبیل آب ، برق، فضاهای آموزشی و زیر ساخت‌های عمرانی است که بنیاد مستضعفان با هدف توسعه مناطق روستایی و میل به مهاجرت معکوس در شهرستان لنده در تلاش است این مهم تحقق یابد.

رئیس نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده عنوان کرد: پس از سال‌ها چشم انتظاری مردم خوشبختانه با مشارکت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی بنیاد علوی عملیات اجرایی، زیرسازی، خاک برداری و ابنیه جاده منطقه “رودکوف” آغاز شد. منطقه “رودکوف” از توابع شهرستان لنده، قطب دامداری، کشاورزی و دامپروری منطقه عالی طیب است.

انتهای  پیام

بیشتر بخوانید  رژیم صهیونیستی درمانده‌تر و قدرت مقاومت بیشتر از همیشه است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *