آغاز طرح جبران خسارت و تلفیق آموزش دانش آموزان در همدان



ایسنا / همدان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش آموزان کلاس اول و دوم که در خرداد ماه به حداقل مهارت ارزیابی مورد نیاز نرسیدند ، باید در طرح “جبران و تحکیم یادگیری در تابستان” شرکت کنند.

معصومه خدابندهلو در مصاحبه با ایسنا اظهار داشت: طبق تفاهم نامه امضا شده بین وزارت آموزش و پرورش ، دانشگاه فرهنگیان و بسیج دانشجویی در استان همدان ، به گفته وی دانشجویانی که در سنجش خرداد به حداقل مهارت های لازم نرسیده اند ، آموزش داده شوند .

خدابندهلو گفت: کشورهای دیگر تفاهم نامه ای برای آموزش این دانش آموزان به ما ارائه دادند و ما بر اساس حضور مردم در شهرها برای آموزش این افراد برنامه ریزی های لازم را انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان هدف در این طرح مشکلی در یادگیری ندارند و ممکن است فقط از نظر ارتباط با فضای آموزشی مجازی مشکل داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان ، در مورد نحوه آموزش این افراد گفت: در تمام مناطق استان آغاز شده است.

خدابندهلو با اشاره به تعداد کم این دانش آموزان در استان همدان گفت: در هر کلاس 35 نفره ممکن است سه یا چهار دانش آموز در خرداد ماه به حداقل مهارت ارزیابی مورد نیاز نرسیده باشند و ممکن است به این کلاس های حضوری نیاز داشته باشند. “

به گزارش ایسنا ، روش “طرح جبران و تلفیق تابستان برای یادگیری دانش آموزان” اعلام شده است و بر اساس آن ، این طرح برای کلیه دانش آموزان مقاطع ابتدایی و دوم دبستان در مدارس ابتدایی کشور با سطح عملکرد “نیاز به آموزش و تلاش بیشتر” دارد . “و قابل قبول” قابل اجرا است.

بیشتر بخوانید  تکذیب ادعای دست داشتن ایران در حمله حماس علیه رژیم صهیونیستی

دوره برنامه از شنبه ، 10 ژوئیه تا چهارشنبه 23 سپتامبر ، به مقدار دو جلسه آموزش در هفته ، در مجموع 14 جلسه آموزش است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید