آغاز ساخت خط 10 ایستگاه مترو میدان اتریش – اخبار تهران – اخبار اجتماعی تسنیم


به گفته گروه اجتماعی آژانس تسنیم؛ محمود یوسفی ، مدیر خط 10 مترو با اشاره به آغاز ساخت میدان اتریش در خط 10 مترو تهران گفت: قطعه اول خط 10 مترو تهران 14 هزار و 500 متر طول ، بین دریاچه شهدا است در مجموع 3 ایستگاه در میدان خلیج فارس و میدان کتاب ساخته خواهد شد که در فاز یک خلاصه می شود.

وی افزود: پس از آماده سازی برنامه های اجرایی و كمتر از 2 ماه از آغاز رسمی ساخت ایستگاه در دریاچه شهدای خلیج فارس ، حفاری های اولیه ایستگاه در میدان اتریش آغاز و ایستگاه انتظار می رود که پلت فرم امسال به پایان برسد. “

مجری خط 10 مترو تهران گفت: “در طول مسیر ، با عملیات اجرایی ایستگاه های میدان کوهسار که با خط 6 تلاقی دارد و میدان کتاب که به خط 7 متصل می شوند ، روبرو خواهیم شد. امیدواریم با تأمین منابع مالی لازم به موقع ، تا بتوانند بدون وقفه و طبق برنامه اولیه پروژه را اجرا کنند.

یوسفی خاطرنشان کرد: در بهترین حالت ساخت قطعه اول خطوط 10 و 3 ایستگاه برای فاز اول 4 سال به طول می انجامد و همه اینها در شرایطی است که منابع مالی پروژه با کمترین تأخیر محقق می شود برای قطع کار. دستگاه حفاری مکانیکی و همچنین عملیات ساختمانی در ایستگاه ها اتفاق نمی افتد.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  مهدی هاشمی پس از سفرهای خارجی بسیار سنواتش را برداشت و حساب فدراسیون تیراندازی را بست

دیدگاهتان را بنویسید