مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آغاز به کار رسمی ستاد سفر قشم از 25 اسفندماه

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز ، این جلسه عصر چهارشنبه 18 اسفند ماه 93 با هدف ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط روسای کمیته های 12 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر کشم در راستای آمادگی برای پذیرایی نوروزی برگزار شد. مهمانان در جزیره

افشار فتح الهی رئیس سازمان منطقه آزاد کشم با تاکید بر آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات سفر کشم، خواستار آغاز به کار رسمی ستاد سفر از 25 اسفندماه شد و گفت: تسهیل تردد گردشگران از مبادی ورودی، ارتقای ایمنی جاده ها، آماده سازی پارکینگ میهمانان نوروزی برای دسترسی به مجتمع های تجاری و فضاهای خدماتی یکی از مواردی است که باید به فوریت انجام شود.

وی افزود: با توجه به احتمال ورود سامانه بارشی، آماده سازی سالن های بسته شهر ضروری است.

رئیس سازمان مناطق آزاد کشم همچنین بر افزایش تیم های بازرسی برای کمک به بهبود خدمات اقامتی و رستورانی تاکید کرد و گفت: کیفیت خدمات به گردشگران از اولویت های ستاد اجرایی خدمات مسافرتی کشم است.

* کشم مقصد سفرهای خانوادگی است

حجت‌الاسلام غلامرضا حائبی امام جمعه کشما نیز با اشاره به توانایی این جزیره برای تبدیل شدن به مقصد سفرهای خانوادگی گفت: فضای فرهنگی و امنیت جزیره، این منطقه را به مقصدی برای آسایش و آرامش خانواده‌های ایرانی تبدیل کرده است. .

وی گزارش های ارائه شده از سوی روسای کمیته های 12 گانه ستاد مسافری را امیدوارانه خواند و گفت: بیکاری حق مردم است که خوشبختانه تلاش های صورت گرفته توسط اعضای این ستاد بیشترین وفاداری را در خدمت رسانی به مردم نشان می دهد. ” “

بیشتر بخوانید  مذاکرات وین؛ خان هفتم پایان ماجراست یا خان هشتم در راه است؟

حیبی خواستار فرهنگ سازی در حوزه مسائل دینی بر اساس توان مردمی شد و ادامه داد: تامین اقلام با قیمت مناسب از دیگر وظایف این ستاد است.

امام جمعه نیز از آمادگی مساجد و مساجد کشما برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در مواقع بارندگی خبر داد و خاطرنشان کرد: فضاهای مذهبی و فرهنگی آماده همکاری لازم در این زمینه هستند.

پس از این جلسه روسای کمیته های 12 گانه گزارش کاملی از خدمات ارائه شده برای آماده سازی جزیره کشم برای پذیرایی از گردشگران نوروزی ارائه کردند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کشم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *